2.537 visninger
|
Oprettet:
Tryk ur viser -0,8 bar (minus 0,8bar) {{forumTopicSubject}}
Hey der ude
Jeg har lige købt en golf 4 gti turbo. Som skulle være chippet til knap 200hk
Men mit tryk ur inde i kabinen står på -0,8 bar altså (minus 0,8 bar) når bilen står i tomgang.
Når bilen får lidt gas og begynder at lade så hæver uret sig til 0,5 bar.
Men kan det være rigtigt at den skal stå på MINUS 0,8 bar og ikke står på 0 bar ?
Samt synes jeg det lyder mærkeligt hvis den skulle kunne lave knap 200hk på 0,5bar ? Eller er det bare mig ?
Håber en kan hjælpe mig.
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
sep 2003
Følger: 66 Følgere: 83 Biler: 10 Emner: 57 Svar: 1.627
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.067
Det er helt normalt den laver vakum i tomgang.
maj 2013
Følger: 2 Emner: 15 Svar: 56
Da jeg har en rullefelts måling på de 196hk og 303nm
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
nov 2009
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 6 Emner: 32 Svar: 106
maj 2013
Følger: 2 Emner: 15 Svar: 56
Men kan uret være i stykker ?
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
maj 2013
Følger: 2 Emner: 15 Svar: 56
maj 2013
Følger: 2 Emner: 15 Svar: 56
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
maj 2013
Følger: 2 Emner: 15 Svar: 56
- synes bare det er sjovt den stoppe omkring standard ladetryk. ;/
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 623
Men det er måske lidt underligt at du køber et nyt ur og starter med at tro at det måler forkert!!!
Du kunne også tage din kompressor og skrue din regulator ned på 1. bar, og puste ind i dit nye ur, så kan du se om det også måler omk. en bar.
Ikke at det ur du har på kompressoren er særligt præcis, men det er en hurtig test, og så har du to målere der viser det samme.
/Steffen
Tryk ur viser -0,8 bar (minus 0,8bar)