{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  106
  • #1   7. feb 2014 En Peugoet du gerne vil have bedre lyd ud af? er det musik anlæg eller selve bilen du tænker på? hvis det er bilen så får du aldrig en fed lyd ud af den slatne motor, men hvis det er anlægget, så er der tonsvis.

• #2   7. feb 2014 det er lidt bække ting jeg tinger på.

• #3   7. feb 2014 Den her opsætning havde jeg på min Saxo med samme motor. Sagde ikke så meget når man kørte pænt, men når man skød den af (så meget sådan en nu engang kan) så lød det faktisk rigtig fedt smiley
    Raggazzon Rustfri kat-erstatning
    Raggazzon Rustfrit Mellemrør med dæmper
    Rustfri Remus bagpotte
    Du kan købe decat og mellemrør hos rallyshop.dk og bagpotten købte jeg hos rallycentret, men de sælger jo remus mange steder efterhånden smiley

-Og det var en model tilpasset Remus - ikke en af de universale der larmer af helvede til

• #4   7. feb 2014 Du kan sætte ren rå afgang på, en 1.4 lyder stadig tam, man kan let høre det er rørene der leget knurremis og ikke motoren smiley Beklager, men der skal komme luft nok igennem motoren til at den kan brøle før det giver mening.

Mht. musik, tjek de tonsvis af tilbud der er på div. shops. Carsound.dk, ebay.com, www.hificarfi.dk, astina.dk, bergs.dk osv. der er MASSER, bare google lidt. Næsten alt er en upgrade til sådan en bil smiley

• #5   7. feb 2014 okay tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
106

Annonce