{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indkøring af megasquirt
  • #1   9. feb 2014 fantasy tuning brian er god

• #2   9. feb 2014 vær forberedt på mindst 10 timers prøven frem og tilbage før du bliver tilfreds med resultatet. du skal ihvertfald have en makker med i bilen, og en god ide er og finde et stille og roligt sted. måske stranden eller en vej ude på bøh-landet. et digital ufr ur og en wideband sonde er fint nok. men en fordel er og spørge på power page om der ikke skulle være en som har et ´´basis´´ program liggende. så er arbejdet ikke så stort. hvad bil har du?

• #3   9. feb 2014 Det var også det jeg havde regnet med altså et digitalt afr ur evt. det innovate har lavet. Jeg har en Toyota Starlet 1.3 Turbo , og jeg fik af vide af ham som jeg købte bilen ad , at den var kørt ind. Men jeg vil gerne være sikker på alt er i orden og evt. få den kørt ind en gang til.

• #4   10. feb 2014 jeg ville anbefale rh-motorsport hvis du har mulighed for det. eller spørge på powerpage om der er en i nærheden som har lyst til og bruge 5 timer mod betaling og hjælpe dig.

• #5   11. feb 2014 Hej

Jeg har nu været med til at køre en del MS'er ind, hvor en MS2 og MS3 er i min egen bil.

Mine erfaringer er at det sværeste er at få tændingen kørt korrekt ind, da det er svært at "mærke" om bilen er blevet lidt hurtigere eller langsommere, så til den del vil jeg vælge kørsel på rullefelt.

Mht. VE tabellen (Benzin) så vil jeg anbefale 2 personer en der kører, og en der ved noget om MS/Tunerstudio der trimmer, så man hurtigt kan få MAP'pet rettet, så det ikke er helt ved siden af. Herefter har jeg gode erfaringer med at bruger Autotune til at lave finjusteringen i hele den kørbare del af MAP'pen.

/Steffen

• #6   12. feb 2014 lyder meget fornuftigt , mange tak for de fine svar smiley

Kommentér på:
Indkøring af megasquirt

Annonce