{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tfsi
  • #1   10. feb 2014 Mener at have hørt det er 260hk før du skal til at udskifte ting

  • #2   10. feb 2014 Det har den allerede og fungere fint smiley . Det et bare de nm jeg er usikker på for bogen siger 450 og andre 500 smiley

  • #3   10. feb 2014 Hej Anders, har hørt det 320hk og 450nm, så skal man ikke presse den mere, med mindre plejl stænger og det skal skiftes, har selv kørt med små 400nm i min i halvandet år, ingen problemer . Jævnligt service og sørg for den er varm og det, så kan den motor sku klare meget !. ??

  • #4   10. feb 2014 Ca 440nm max før der skal skiftes plejlstænger. Det er det høje nm de ik kan holde til ikke hk

  • #5   10. feb 2014 Hej.

    Ja det er også det jeg har hørt smiley . Der kommer en k04 lader på og s3 dysser så den kan godt komme derop af men den skal kører hver dag så gider ikke at presse den til maks smiley . 320 hkog 450 nm så passer det nok meget godt med det jeg har hørt også smiley . Pt har den 260 og 380 nm og den mangler sgu lidt den Passat for det er jo en halv tung spand:-)


  • #6   10. feb 2014 Og det gider jeg ikke hvis jeg kan undgå det smiley

  • #7   10. feb 2014 Masser af kloge mennesker...

    Medmindre du begynder at køre med hjernedød offensiv fil og boostcontroller så du laver over 550nm i mellemområdet osv, så sker der intet, Den eneste BWA motor jeg har set der bøjede stænger lavede over 380 hk, men 560+ nm i mellemområdet. De holder fint til 360-380 hk / 480-500 nm som du kan komme op på med filer fra fx. APR eller Revo. Drop "Custom" løsninger mht software.

    Du er mere end velkommen til at skrive, jeg ved du har en del der kan hjælpe med info omkring det med K04 på en tfsi hvis det er smiley

    D.


  • #8   10. feb 2014 Se det kunne jeg lide at høre :-D. Filen jeg har i nu er lavet til netop min bil af Peter jylland og det fungere perfekt, men mere vil have mere men stopper inden lortet brækker sig for gider ikke at cykle ;D .

    Kender du en der kan kører den ind? -For venter på nummeret til kongo men ved ikke hvornår jeg får det smiley . Udover Revo, hvem kan så trylle? smiley


  • #9   10. feb 2014 Ring/Skriv til Kim fra Vagtuning.dk - Ved ikke hvordan og hvorleden med sådan en Passat mht APR. Ja jeg bliver også ved med at høre om ham Kongo fra Kasper (bøs S3 der ikke kan køre fra en Altea på motorvejen) smiley

    Deres filer virker hvertfald, og skåner motoren når nu man har den "svage" model.


  • #10   10. feb 2014 Det bøss, den bliver led nu her i hvertfald smiley .

  • #11   10. feb 2014 Men tak for det i hvertfald smiley . Hvad har du på nu? Gtx?

  • #12   10. feb 2014 Kører Lupo smiley

    Prioteres lige anerledes mens der gøres klart til næste projekt smiley


  • #13   10. feb 2014 Sådan er det jo en gang i mellem smiley

  • #14   10. feb 2014 Du er velkommen til at fange mig på mail eller telefon når du skal have noget software på den Anders.

    Har du helt styr på hvilke stumper osv du skal bruge til opgraderingen ??


Kommentér på:
Tfsi

Annonce