808 visninger
|
Oprettet:
Motorstyringskursus i Jylland ! {{forumTopicSubject}}
Hej alle..
Der har været stor efterspørgsel efter endnu et motorstyringskursus.. Der var 8 mand der ringede og hørte om ikke jeg ville holde et mere. Så måtte hellere komme igang
Hvis der nogle der skulle have interesse i at komme med eller se mere om det kan i trykke på linket herunder:
http://www.qualitec.dk/p/925/1-dags-kursus-5-april-2014-jylland
Husk at være hurtig med tilmelding da der ikke er mange pladser tilbage. .
Ha en rigtig god dag alle sammen
Anders
Qualitec.dk
sep 2005
Følger: 106 Følgere: 103 Biler: 3 Emner: 318 Svar: 2.066
mar 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 2 Svar: 1.064
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Emner: 5 Svar: 59
#1 Man kan desværre ikke nå det på 1 dag at skulle stå med det i hænderne.. Men det kan man når man kommer hjem
#2 Flere der har efterspurgt det.. Men arbejder ikke meget med Megasquirt længere - Den er simpelthen ikke særlig god. Derfor har jeg valgt at fokusere på Vems motorstyring.
#3 Ja - Hvis i kan samle 10 mand der er friske er det intet problem.
Venlig hilsen
Anders
Qualitec.dk
feb 2003
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 145
Den eneste ulempe der er ved ms3 er db37 men det kan man komme udenom Ida.
jul 2011
Har faktisk ikke atbejdet med den.. Men var lige meget hurtig inde og læse lidt om den.. Kan ikke se den kan det store ifl. til Vems.
Kom meget gerne med indput for hvor den bare sparker røv.
Rigtig god søndag.
-Anders
Qualitec.dk
feb 2003
http://msextra.com/feature-xref.html Hvis man ellers gider og læse lidt, så kan man se fremskridtet der er taget.
Iøverigt burde da vel ikke være den store forskel i opsætning af motorstyringer sådan rent software mæssigt set. Og hvis du ikke har fulgt med, så se den nye tunerstudio, eller Shadowtuner til din smartphone med tilkobling via Bluetooth og log af telefonen g-målere.
jul 2011
Du har helt ret i jeg ikke kan dømme hvad angår ældre hardware som MS2.
Efter hvad jeg sådan lige kan se på Diyautotune er det stadig en boks til gør det selv folket. Det er helt sikkert også en rigtig fin boks til nævnte.
Arbejder meget med motorstyring og skal derfor bruge en motorstyring der virker 100% hver gang og ikke er noget hvor der skal special lavet noget for at den kan det jeg eks. skal bruge den til.
Jeg har arbejdet med begge motorstyringer og kan blot sige at der var en verden til forskel da jeg begyndet at bruge vems, er rigtig glad for at bruge boksen.
Dette er helt sikkert også et spørgsmål om religion og derfor ikke noget hvor du eller jeg nødvendigvis har ret
Helt og lykke i dine projekter i fremtiden.
Venlig hilsen Anders
-Qualitec.dk
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
for det lyde spændende
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Det der bliver gennemgået på dette kursus er basis viden, og så er det lige meget om vi taler motorstyring eller KN filter.
Dette kursus virkeligt godt til at afmystificer disse motorstyringer for nybegyndere, og så er det lige meget om der står MS, Vems eller Heltec på boksen.
Hvilken der er bedst kan diskuteres fra nu af, men det ændre ikke på at Vems er billig og brugervenlig med alle tænkelige funktioner og måske den bedste "live autotune" funktion til indkøring af Ve tabellen der findes..
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
Hvad sammenligner du med her dykkerdal
feb 2003
apr 2010
Der fik du mig..!
Jeg har ikke prøvet andre motorstyringer end Vems og har derfor ikke andre motorstyringer at sammenligne med fysisk. Og ordet 'bedste' dækker måske også over lige vel meget, for mig betyder 'bedste' det nærmeste og jeg tog det i brug øjeblikkeligt uden problemer..
Men hvis jeg så retter det til at sige at Vems og Vemstune er billigt, nemt og overskueligt at sætte sig ind i som nybegynder, skal vi så ikke håbe at det kan give nogle flere mod på selv at montere motorstyringer i deres biler.
Om ikke andet så kan man da håbe på at det vil resultere i flere sjove biler..
Det er ikke så svært at montere en motorstyring på sin bil, og bagefter selv køre den ind på vej...
Så hvis der er nogle der har brug for lidt indput for at komme igang, så er det bare at tilmælde sig et kursus enten i England eller Jylland. Lad også være med at gå så meget op i hvem der holder kursus, og hvad motorstyring der bliver brugt.
Det vigtigste er at komme igang.
K-Finn ?
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
Jeg har prøvet med ms,aem,hks. Det kunne jo være du havde nogle erfaringer og dele ud af, til gavn for andre.
Enig i, det er bare komme i gang stille og roligt
apr 2010
Det er også derfor jeg gerne vil støtte op om denne tråd selv om den ligger på grænsen til reklame og endelig høre hjemme under Marked mm.
Men lige præcis motorstyringer kan være svært at komme igang med hvis man står alene med et tuningsprojekt uden bekendte at trække på..
Motorstyringskursus i Jylland !