{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

1.8T Luftfilter {{forumTopicSubject}}

Hej Bg,

Har netop erhvert mig en Audi A4 1.8T, og indtil det uundgåelige sker (tunings projekt), vil kunne jeg godt tænke mig at smide et midlertidig luftfilter på bilen.

Da det kun bliver et midlertidig, gider jeg selvfølgelig ikke smide alverden efter et, så har fundet dette HKS kopi på Qualitec's hjemmeside:
http://www.qualitec.dk/p/519/3-hks-style-luftfilter-skum

Mit første spørgsmål, passer det på min bil?
- Har aldrig rigtig gjort så meget i tun/tunings dele, men mest styling, så alt dette er meget nyt for mig - Derfor er det nok også et dumt spørgsmål, men er sgu i tvivl smiley

Min andet spørgsmål er, om der er nogle der kender til hjemmesiden? Har hørt en klage over servicen der, og at de fik et brugt produkt, istedet for et nyt.
- Så tænkte om der var andre, der havde prøvet at handle hos dem?

Jeg ser frem til jeres svar, og på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1.8T Luftfilter
  • #1   3. mar 2014 Handler en del hos Qualitec, jeg har intet at klage over. Super service, hurtig levering og har aldrig haft noget at sætte på det jeg har fået derfra.

Angående filteret, kører jeg selv med HKS Skumfilter på netop min A4 1.8T, ej heller her kan jeg komme med negativt. Men mål lige efter på din LMM om det nu også er 3" smiley

• #2   3. mar 2014 Altså hks filteret er så dårligt i forvejen at du bare kan køre uden filter.. Så den kopi der er vel bare en køkkensvamp med et hks logo smiley Forhindre bare at der kommer en fugl ind i motoren.. Skidt holder den nok slet slet ikk ude smiley

Hvis det skal passe direkte på skal du finde et kit med de nødvendige rør osv..
    Køber du bare et filter skal du selv ud og bygge/tilpasse tingene smiley

siger som Astina har nok noget til din bil smiley du kan finde flere som er listet her inde på bg smiley

• #3   3. mar 2014 Tak for svarene begge to smiley
    Jeg tænker lidt, om i evt. kunne hjælpe lidt med at finde et på en dansk webshop, som passer på, eller hvor der medfølger rør, så det passer.
    - Som sagt så er jeg meget ny i det her, og derfor er jeg sgu sikker på at jeg smider mine penge, efter noget som er helt forkert hehe.

Har dog læst mig frem til, at det gerne skulle være skum, nu da det er en motor med turbo?

• #4   3. mar 2014 Michael:
    Skifter man luftfilter er det for at få et større flow af luft til motoren.. Altså mindre modstand..
    Ja skumfiltre er sådan.. Men der er tester online der viser at det HKS filter og 2-3 andre skumfiltre ikk giver noget ekstra..
    Og at det lukker en helt masse skidt med ind også.. Hvilket jo er uacceptabelt da det jo stadig funktionelt skal beskytte motoren..

Apexi var det bedste i de tester.. og KN fulgte efter dog antaget at man kan finde ud af at påføre olie i de rigtige mængder.. smiley

Min anbefaling er ihvertfald at du bør holde dig fra det lort smiley
    Du kan nok finde lidt her:
    http://www.bilgalleri.dk/links/tuning

Ved ikk hvor gode/dårlige de er.. Køber stort set altid i udlandet da man aldrig kan finde en skid her smiley

• #5   4. mar 2014 Sorry har sgu været lidt dårlig til at svare smiley
    - Men ihvertfald, tusind tak for de gode råd.
    Det er helt sikkert noget som jeg kan bruge til noget smiley

Kommentér på:
1.8T Luftfilter

Annonce