{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  corolla tuning
  • #1   7. mar 2014 skift motor det er meget billigere

  • #2   7. mar 2014 Der ikke meget at få til den.
    Og alternativerne er ikke lovlige ( A-GE - E-FTE)
    Men en 5E-FE fra en passeo giver lidt.


  • magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #3   7. mar 2014 har tænkt lidt på at købe en corsworth motor med 170 hk 2.0 twincam supercharger, men den kan ikke synes med den vel?

  • #4   7. mar 2014 Magnus hvad tror du selv??

  • #5   7. mar 2014 Du kan ikk gøre så meget, køb en gsi eller silver/blackt-top.
    - hvis den har mistet mange af sine ponyer igennem årene kan du jo prøve at genskabe dem ved hjælp af diverse addiktiver - hvis det da virker.


  • magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #6   7. mar 2014 hey! jeg spurgte jo bare... og kan vi blive enige om at det er i orden at spørge?? men er det ikke 20% fra motorens std du må tune?

  • magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #8   7. mar 2014 alt det der har jeg tænkt på, jeg har en bil med krafter og prøv at læse overskriften "links til tunings sider" ikke noget med gode råd, jeg spurgte bare om nogle links til opgraderinger, og styleing... og det "tuning jeg skal bruge er ikke nye stempler, topskytter og knastaksler osv. det er nyt udstødnings rør med sports potte så den får en federe lyd og så er det lidt alurør til indsugning og nyt sportsfilter.

  • #10   7. mar 2014 så har det ikk noget med tuning at gøre, men gejl. gå i thansen så eller søg på google

  • magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #11   7. mar 2014 bare lad vær med at det der crap, jeg har jo prøvet og hvis det virkede havde jeg jo nok ikke oprettet det her emne -.-'

  • #12   7. mar 2014 Ikke Sikker men har aldrig hørt om Corswoth sku havde lavet noget til Toyota motore.. men det må Googles ved lejlighed.

    Men udstødnings system findes der.
    Kan anbefale en supersprint system eller en 5zigen bagpotte og orginal mellempotte. Det en motor der kan lyde rigtig godt men desvære vil mange bare havde larm i stedet for smuk musik


  • magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #14   7. mar 2014 du kan ikke mene du synes en 100% std toyota corolla e10 motor lyder godt? den lyder da mega kedelig... men endelig en der kan svare på mit spørgsmål, tak sø-propel.

  • #15   7. mar 2014 Magnus. En Corolla med onetwopipe. Supersprint. Sebring system Lyder godt men en Corolla med fjernet mellempotte og en billig universal potte larmer og er ulideligt at høre på.

  • magnus N
    magnus N Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #16   7. mar 2014 jeg sagde heller ikke noget om at fjerne mellempotten og en billig uni potte, jeg spurgte om et udstødnings system der får den til at lyde godt uden at larme vanvittigt på vores vej har vi allerede to der køre i en gammel bmw med et lige rør med en thansen potte bag på og det er godt nok nedern og høre på hele tiden.

Kommentér på:
corolla tuning

Annonce