{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

Subaru Impressa chiptuning {{forumTopicSubject}}

Hej BG,
Jeg overvejer at smide en racechip, den på linket, i min Subaru Impreza '07 1,4.
http://www.extremecarparts.dk/subaru-impreza-chiptuning-racechip-29
Den er motormæssigt helt standard. Vil denne chip være værd at investere i? Vil den gøre en mærkbar forskel og kan det passe den får 29% mere effekt?

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subaru Impressa chiptuning
  • #1   20. mar 2014 Få den rigtig chippet hos Fredslund, Palms Auto eller ligende ville du blive meget gladere for smiley

• #2   20. mar 2014 Hvis det er en sugemotor du har, så drop det... det giver nada og en skid.

• #3   20. mar 2014 Gør det da en større forskel? Og vil det være noget man kan mærke hvis man enten satte en racechip i, eller fik den chiptunet? smiley

• #4   20. mar 2014 Okay tak for svaret #2 smiley

• #5   20. mar 2014 Du har ikke en turbo bil, så du vil få absolut intet ud af en sådan chip måske 5 hk men spild af penge.

• #6   20. mar 2014 Okay tak, det var det jeg ville vide smiley tak for svarene

• #7   20. mar 2014 Er det 1,5'eren? Så drop alt hvad der hedder motoroptimering, det er svært (og dyrt) nok iforvejen med en 2,0 smiley

• #8   20. mar 2014 Der er alt for mange hattemænd (det er en pænere betegnelse end idioter, ikke sandt?) der har den holdning, at man kun skal chippe biler der har turbo. Det er naturligvis forkert.

Men, når det så er sagt, så er din Impreza 1.5'er simpelthen ikke værd at tune på, ej heller chippe. Spar hellere op til en 2.0'er, som vil give dig den effekt, du ønsker.

• #9   20. mar 2014 Mange tak for jeres svar! Så sparer jeg alligevel de penge smiley
    Hav en fortsat god aften og tak for hjælpen smiley

• #11   22. mar 2014 Subaru'er er så finjusteret fra fabrikken af iforvejen, så der er ingen der vil røre dem. Skarpere knaste og lign. kan gøre det, men det er ikke pengene værd kontra ydelse. Du for mest ud af sports cat og lign., men igen, en 1,5L er ikke værd at lave noget motoroptimering på. smiley

Ikke engang min 2,0 sug er der nogle tuningsfirmaer der har noget til smiley

• #12   26. mar 2014 Den kan slet ikke chippes så glem det

• #13   27. mar 2014 Med det mener du så at det ikke er fysisk muligt, eller at det bare ikke giver noget? smiley

• #14   27. mar 2014 Det er ikke muligt , det kan helt sikkert give noget hvis man kunne,
    Men suge motoren fra subaru bruger hitachi styrebokse som det ikke er muligt at chippe smiley

• #16   27. mar 2014 Tryk på oe motoren ville jeg gøre frem for at prøve at få nogen af de andre motorer til at køre i din bil smiley

Den vil helt sikkert kunne lave 160-180hk uden de store problemer smiley

• #18   27. mar 2014 Jo motoren passer fysisk i , den sidder fast med 2 møtrikker smiley
    Med ledningsnettet bliver den store tidsrøver at få til at spille sammen , subaru er så uduelige til styrebokse og ledningnet at det bliver ændret ca hver andet år , og intet passer fra en model til en anden ,altså det elektroniske ,
    Det mekaniske passer rimeligt sammen , dog bliver der stadig ændret en masse der også som gør at det elektroniske skal ændre for at det vil virke/holde smiley

Men da det vil være ulovligt ligegyldig hvad tuning man vælger ville jeg personlig montere turbo på standard motoren også en anden styreboks til at køre den , lavet så det var nemt at afmontere til syn smiley

Kommentér på:
Subaru Impressa chiptuning

Annonce