{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Peugoet 206 GTI knast(306 gti) tunings problemer {{forumTopicSubject}}

Hjælp! smiley

Vi har lige købt nogle knaster fra en peugeot 306 GTI som skal smides i en Ew10j4 motor på en peugpeugeot 206 CC GTI

Vi kan ikke se hvilken en er indsugnings knasten og hvilken er udstødnings knasten!

indsugningen skal have 262 grader
og udstødningen 252 grader

men det står ikke på knasterne smiley

Rex

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugoet 206 GTI knast(306 gti) tunings problemer
  • #1   4. okt 2014 Står aldrig på knasterne, hvor mange grader de er... Du kan have en til at måle dem.

• #2   4. okt 2014 Pis og lort smiley
    Men tak for infoen smiley

hvad med det Positionspunkt drevet af knastakslen til knast sensoren som sidder på udstødnings knasten til 206 gti skal den bare bankes i den knast som kommer fra 306 udstødningen? eller kan den køer uden den?

• #3   4. okt 2014 Tror slet ik knasterne passer i motoren faktisk.

• #4   4. okt 2014 Læste lidt og det gør de. Men hvorfor besværet ? Der ikke rigtig nogen form for win på det af hvad jeg ku læse. Men for at hjælpe så burde de ikke kunne ligge forkert da knasthjulene ik er ens på sådan en

• #5   4. okt 2014 Ja det er et helved og det har taget mig nogle dage nu.

Fordi jeg har eget værksted og jeg skulle skifte tandrem så muligheden var der lige så jeg købte 2 fra en 306 GTI for 500kr.

hvis nogen ved hvordan de skal sættes i så knast positions sensoren virker så skriv, ring til mig. Jeg er lidt på skideren for jeg kan ikke køre nogle vegne smiley

Jeg er nået frem til at jeg vil smide en 306 indsugnings knast i (jeg ved bare ikke hvilken en af dem det er! smiley ) og beholde den udstødnings knast som sad i originalt. Problemet er bare at jeg har afmonteret den lille tap som sidder for enden af udstødnings knasten til sensoren, og jeg ved ikke hvordan den skal sidde smiley så nu køre den ingen vegne.

(Jeg har 2 billeder af tappen som sidder for enden)

profilbillede
  • #6   4. okt 2014 Den sidder for enden af knasten

hvordan skal den vende?

profilbillede
Kommentér på:
Peugoet 206 GTI knast(306 gti) tunings problemer

Annonce