1.228 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

turbo kit turbo kit

Hej. Har efterhånden læst en del emner hvor folk skriver at den nemmeste og lovlige tuning på en golf 4 1,8 20V er en turbo så den svare til en 1,8T. Og så sku det endda passe med de 20%. Jeg har så fundet det her Kit http://www.qualitec.dk/p/709/golf-4-18t-turbokit men er i tvivl om det giver mere end de 20% og lovligheden med intercooler osv. Håber i kan hjælpe.

Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  turbo kit
  • #1   15. okt 2014 Trykladning går ALTID over 20% reglen, også selvom den måske kun får 5% flere heste end uden

• #2   15. okt 2014 Du skal smide en AGU 1,8t MOTOR over i din 1,8, og ikke selv montere en turbo.

• #3   15. okt 2014 Ok. Tak

• #4   15. okt 2014 Kun motor, ledningsnet, gearkasse osv

ikke bremser eller noget

så kører du til syn og får skrevet 1,8t motor på din reg attest. den holder sig inden under 20% grænsen

Du kan søge dig frem til typegodkendelserne på trafikstyrelsen for 1,8 20v, og 1,8t 20v.

• #5   15. okt 2014 Ikke engang sæder fra en GTI må du have i din bil når du skifter til 1.8T ... Så mener skat det er identitets skifte og = afgift... Men motor alene ingen problemer!

• #6   15. okt 2014 Lars
    Den med sæderne holder ikke. GTI findes ikke kun som 1.8 turbo. GTI er kun udstyr i Golf 4 modellen.

Det er hvis du skifter undervogn og bremser, det kan udløse identitetsskifte.

Det er SKATs opfattelse, at hvis man samtidig med et motorskifte/-tuning (som også kan være under 20 pct.) foretager andre tekniske ændringer, fx monterer andet bremsesystem, anden forbro, gearkasse, differentiale, fjedre, støddæmpere, udstødning osv., vil køretøjet som hovedregel miste sin afgiftsmæssige identitet. Se bl.a. afgørelsen SKM2013.612.BR.

• #7   15. okt 2014 Hej.. Nu HAR jeg taget den med skat så jeg ved det.. Har du det?

• #8   15. okt 2014 Ja, har det på skrift fra dem.

• #9   15. okt 2014 Hvornår er skriften fra dem dateret? Min Info er ret gammel nemlig.. Det er 8 år siden.. Men efter min dialog med skat kom det frem til at motor og INTET andet måtte skiftes..

• #10   15. okt 2014 Den er nyere end 8 år.

Alle papire fulgte med bilen da den blev solgt videre, så det kunne dokumenteres, hvis der skulle opstå problemer.

Kommentér på:
turbo kit

Annonce