673 visninger
|
Oprettet:
Toyota supra mk 2 {{forumTopicSubject}}
Jeg har tænkt lidt på hvordan man virkelig får skub i sådan en.... kan man smide en 3.0 twin turbo i den fra en mk3 eller hvad er der ellers af muligheder...
hvor meget er der i vægt forskel på en mk 2 og 3.
nov 2003
Følger: 40 Følgere: 48 Biler: 15 Emner: 59 Svar: 705
Ang det med motor...
Jo der findes billeder af MK2er med 3,0 twin turbo motor osv.. men det er ikke noget der lige passer over...
alt kan jo næsten lade sig gøre hvis man har penge og tid nok
jan 2004
Følgere: 32 Biler: 10 Emner: 146 Svar: 856
kan et lade sig gære at få det godkendt......
nov 2003
Følger: 40 Følgere: 48 Biler: 15 Emner: 59 Svar: 705
du kan jo ikke få den godkendt med de originale bremser for de er ikke lige frem lavet til 330hk det vil sgu være synd og sige... tror ikke du kan få den godkendt i dk!
nov 2003
Følger: 40 Følgere: 48 Biler: 15 Emner: 59 Svar: 705
jan 2004
Følgere: 32 Biler: 10 Emner: 146 Svar: 856
så skal jeg j ud i neget med andre plejl og hovede lejer,
smedet stempler med nedsat komp.
portet og planer af topstykket.
skærings toppakning....
omslebning af knaster.
håndlavet udstødnings manifold til møllen og udstødning bag ud.... håndlavet indsugning med stor spjæld.
stor intercoler. blow off ventil...
programbar motorstyring..
Der skal sku meget til...
skal den ikke bare være før 84 så er der ikke alt det der med det miljø ting....
nov 2003
Følger: 40 Følgere: 48 Biler: 15 Emner: 59 Svar: 705
jan 2004
Følgere: 32 Biler: 10 Emner: 146 Svar: 856
Toyota supra mk 2