1.866 visninger
|
Oprettet:
Golf 4 1,8t GTI 300-350 HK hjælp {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg har mig såen en golf 4 1,8t jeg lige har skiftede motor i til en der har gådet 195000 og 150 HK er ikke nok så vil meget gerne op på de 300 350 HK så ville lige høre efter hva for en opsætning i vil anbefale og uden og skal tilpasse en hel masse håber i kan hjælp mig det er en AGU
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
apr 2013
Følger: 21 Følgere: 28 Biler: 9 Emner: 2 Svar: 402
feb 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 40 Svar: 483
Men du skal bruge.
Ny turbo. (turbonetics GTK325)
Ny Wastegate 38mm
Ny manifold
Nye dyser
Ny benzinpumpe
Ny luftmassemåler (VR6)
Ny udstødning 2½" med 3" forrør
+ indkøring
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 1.607
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
Hvis man vil gøre det billigt har qualitec vidst et kit med kina lader ect det koster ikke mange basøre og det kan rimelig nemt smides på. Så skal den trilles ind og der skal laves rør arbejde og lidt småting. Men der kan du måske holde dig under 20.000 og så er det turbo på begrænset tid. (Hvilket ikke behøver være bedre for en mærke turbo)
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 24
Du kan se min gamle G4 som havde 310hk ved højt tryk og ca 260 ved lavt. Det er ikke helt billigt. Op til ca. 300hk kan du bruge standard indmad, men derudover plejer folk at forstærke indmad hvis det skal holde. Det er nok billigere at sælge den du har og købe en der er "lavet færdig".
apr 2006
Følger: 28 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 1.691
dec 2008
Følger: 41 Følgere: 78 Biler: 5 Emner: 162 Svar: 2.163
jul 2014
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 1 Svar: 3
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 24
jul 2014
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 1 Svar: 3
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
En mindre turbo der måske kører 1,5 bar og laver 330 hk vil bukke dine stænger på få sekunder. En stor turbo der laver 400 hk ved 1,4 bar laver mere effekt og moment, men vil komme senere og derfor ikke lave samme belastning på stængerne og derfor kan det sagtens holde
Normalt siger man et tryk på 1,55 bar er der hvor stængerne giver efter, men i sidste ende er det momentforløbet der bestemmer det.
Golf 4 1,8t GTI 300-350 HK hjælp