{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.866 visninger | Oprettet:

Golf 4 1,8t GTI 300-350 HK hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har mig såen en golf 4 1,8t jeg lige har skiftede motor i til en der har gådet 195000 og 150 HK er ikke nok så vil meget gerne op på de 300 350 HK så ville lige høre efter hva for en opsætning i vil anbefale og uden og skal tilpasse en hel masse håber i kan hjælp mig det er en AGU


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 1,8t GTI 300-350 HK hjælp
  • #1   27. mar 2015 Hvor mange penge vil du bruge?

  • #2   27. mar 2015 440 dyser, 3" forrør, Gt2860 turbo, intercooler, større benzinpumpe, og self chippes til sidst

  • #3   27. mar 2015 Det er jo ikke bare sådan lige og hvis du ikke selv kan montere det så bliver det hurtigt ret dyrt.
    Men du skal bruge.
    Ny turbo. (turbonetics GTK325)
    Ny Wastegate 38mm
    Ny manifold
    Nye dyser
    Ny benzinpumpe
    Ny luftmassemåler (VR6)
    Ny udstødning 2½" med 3" forrør
    + indkøring


  • #4   27. mar 2015 Og nyt baghjulstræk smiley

  • #5   27. mar 2015 440 dyser er for små til 350 hk smiley Og det skal være den største 2860rs hvis du skal op i den effekt der ;)Og så kan man lige så godt kigge sig om efter andre stænger og så er vi ude i et større projekt hvor jeg ikke gad nøjes med 300 hk smiley

    Hvis man vil gøre det billigt har qualitec vidst et kit med kina lader ect det koster ikke mange basøre og det kan rimelig nemt smides på. Så skal den trilles ind og der skal laves rør arbejde og lidt småting. Men der kan du måske holde dig under 20.000 og så er det turbo på begrænset tid. (Hvilket ikke behøver være bedre for en mærke turbo)


  • #6   27. mar 2015 Hej

    Du kan se min gamle G4 som havde 310hk ved højt tryk og ca 260 ved lavt. Det er ikke helt billigt. Op til ca. 300hk kan du bruge standard indmad, men derudover plejer folk at forstærke indmad hvis det skal holde. Det er nok billigere at sælge den du har og købe en der er "lavet færdig".


  • #7   27. mar 2015 Som jubidtion siger smiley smiley

  • #8   27. mar 2015 250hk maks mere holder det ikke til på std indmad, hvis den skal køre i længere tid.

  • #9   27. mar 2015 Hva så bare 280 HK kan det holde det hverdags kørsel smiley

  • #10   27. mar 2015 Sært der er flere der laver over 400 hk på standard indmad... Der er nok nogen der ikke ved hvad de laver smiley smiley

  • #11   28. mar 2015 Min holdte fint til hverdagskørsel med de 260 og sjov kørsel med 300 i omkring 5 år. Og det virkede fint da jeg solgte den.

  • #12   28. mar 2015 Hej igen har læst rundt omkring alt på Std indmad kan den holde til ca 340 HK men der 290 340 HK er også fint men hva for en turbo skal jeg købe til den uden og skal lave alt for mø om:-)

  • #13   29. mar 2015 Det er noget sludder. Det er ikke din effekt der bestemme hvornår dine stænger bukker men dit moment forløb.

    En mindre turbo der måske kører 1,5 bar og laver 330 hk vil bukke dine stænger på få sekunder. En stor turbo der laver 400 hk ved 1,4 bar laver mere effekt og moment, men vil komme senere og derfor ikke lave samme belastning på stængerne og derfor kan det sagtens holde smiley

    Normalt siger man et tryk på 1,55 bar er der hvor stængerne giver efter, men i sidste ende er det momentforløbet der bestemmer det.


Kommentér på:
Golf 4 1,8t GTI 300-350 HK hjælp

Annonce