{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Golf 5 {{forumTopicSubject}}

Hey bg, ville lige høre for har købt mig en golf 5 1.6 fsi og har tænkt at se om man ikke ville kunne hive flere HK ud af den, evt om der er nogle dele fra en GTI der er til at tilpasse og om det overhovedet er nødvendigt, nogle der har erfaringer eller teorier? Please hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 5
  • #1   19. jul 2015 Forhelvede. Er du helt væk.
    Du køber den sløveste model og vil havde mere effekt ud af den?
    Stop dig selv, sæt dig ned og tænk dig rigtig rigtig godt om over hvad du har gjort. Og hvad du kunne havde gjort anderledes for at det ville give mening.


    Kan komme med et hint.
    "Du sku havde købt turbomodelen"


    profilbillede
  • #2   19. jul 2015 der er vist ikke meget at gøre med hk i sådan en

  • #3   19. jul 2015 Ved det godt men, nu har jeg den til det kan betale sig at sælge den har nemlig gæld i bilen, og kan ikke få hvad jeg skylder, så må man jo se om man ikke kan få bare en smule sjov ud af den:) og forresten det handler ikke om bilen, men hvordan man køre den smiley og har da tager både Passat 1.8t og en altea fr på striben så lidt er der da at lege med. smiley

  • #4   19. jul 2015 Var de klar over at i kørte race.? Tror jeg sku næppe.
    Drop det og betal fin gæld istedet for at smide penge ud af vinduet i bankes bil.



  • #5   19. jul 2015 Den ene ville køre om en Pakke smøger så han må da være klar over det, men ja det da ærgeligt at jeg fik købt den model, men hva faen det var jo min første bil der købte den jo for over et år siden:-)

  • #6   19. jul 2015 Med anden undervogn og gode dæk. Intet oføverflødigt anlæg og andet vægt så kan du få en maskine der kan køre stærkere i sving. Men det bliver aldrig en hurtig bil.

    Så hellere vente til du gældfri inden og så find noget mere mere potientiale til den tid.


  • #7   19. jul 2015 Ja okay, tak for det

Kommentér på:
Golf 5

Annonce