{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Passer std. fjederskåle på sænkningsfjedre? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften lyder, ville jeg lige høre om standard / originale fjederskåle passer på sænkningsfjedre?

Jeg har nemlig lige bestilt nogle nye fjedre hjem og var ved at montere dem bagpå, ind til jeg fandt ud af, de ikke passer over på de originale fjederskåle.

(Seat Altea)

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passer std. fjederskåle på sænkningsfjedre?
  • #1   24. sep 2015 Hej
    Har du ikke lige svaret på dit eget spørgsmål?
    MVH KP


  • #2   24. sep 2015 Fantastisk svar... Mange tak.. stor hjælp.

  • #3   25. sep 2015 Hvis de er bestilt til bilen så skal det passe sammen...

  • #4   25. sep 2015 Okay, det var også det jeg tænkte. Mange tak.

    Det er nemlig første gang jeg køber løse fjedre. Plejer at købe et komplet sæt.
    Det kunne godt være, det var nogle fjedre der kun passede på deres egne dæmpere. Men det giver heller ikke mening, da bagfjederen sidder for sig selv.


  • #5   25. sep 2015 Du må ha fat i stedet du har købt dem.. efter min bedste overbevisning har de leverer nogle forkerte... Få bilen slået op på registreringsnummer så burde du få de rigtige.. det kan selvfølgelig også være at ham der har pakket dem har sovet i timen og sendt dig de forkerte...

  • #6   25. sep 2015 Ja, jeg har lige haft fat i dem. Pakken passer, men ikke indholdet.
    Han har sendt mig nogle nye.
    Hvis jeg er heldig har jeg dem imorgen.
    Men tak hjælpen! smiley


  • #7   25. sep 2015 Perfekt; )

  • #8   19. nov 2015 Ved ikke om du har fundet ud af det - men som regel passer det over, MED mindre andet er oplyst i kittet.
    Det plejer enten at stå i TÜV'en eller mont. vejledningen (hvis du fik sådan en med).
    Ikke fordi jeg bebrejder dig, det kan lige så godt være firmaet. Men Dobbel tjek inden man monterer om det er det helt korrekte du har haft bestilt/modtaget.
    Ved ikke om dette hjælper. smiley


  • #9   4. dec 2015 Jeg havde ikke lige set det var kommet en kommentar til smiley
    Men jo, jeg har fundet ud af det, og bilen er kommet ned til jorden.
    Men det er bare svært at tjek, om fjedrene passer, når indholdet ikke er det samme som på papiret. Men tak alligevel smiley


Kommentér på:
Passer std. fjederskåle på sænkningsfjedre?

Annonce