{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 turbo på golf 5
  • #2   14. okt 2015 Min er 105 HKs std, golf 4'eren er 150hks, så det var for at opgradere og få noget mere effekt.

• #3   14. okt 2015 golf 5 kører med v-band på forrør fra turboen og golf 4 kører med en flange så med mindre du vil lave det om ville jeg nok holde mig til bkc turboen

• #4   14. okt 2015 Der er sikkert ikke meget forskel på prisen på en original turbo og en upgrade. Men man må nok påregne at skulle skifte dyser, til nogen der kan levere noget mere, før en større turbo giver noget. Og så skal intercooler måske skiftes til en fmic, så motoren ikke bliver for varm. Har læst en del om det inde på de engelske TDi forums.. Har man mønt til det, er det bare at gøre det.. Darksidedevelopments.co.uk forhandler det meste. Derinde kan man få en ide om hvad der passer på, og hvad de mener passer sammen. Er man utilfreds med deres priser, kan delene måske findes billigere andre steder.

• #5   15. okt 2015 som skrevet køre du med v band og den anden med alm flance den kan tages fra en hvilken som helst forrør fra golf 4 tdi ..du har jo fmic på din golf 5 så intetproblem der og dine dyser rækker til ca 170 hk du mangler bare en mapsensor fra en 2.0tdi så føleren kan se over 1,5 bar så er du kørende igen efter en indkøring ..hvis du ikke selv kan lave det kan jeg lave en komplet pris på det hele med eller.. uden turbo.....michael

• #6   15. okt 2015 PB sendt Michael

Kommentér på:
Golf 4 turbo på golf 5

Annonce