{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  turbo på en saxo
  • #1   19. jun 2006 kommer and på hvor meget fusk det skal være.. du kan få tubokits monteret for 30k som giver ca 50% effekt. men skal det gøres ordentligt skal motoren skildes ad og kompressionen laves om og stærkere dele i. så holder motoren mere end de første 10000 km og du ungår store dyre reperationer men det koster også fra 70-80000 og opefter :)..
    selve kittet er ik svært at montere. de svære er når motorstyringen skal laves om og køres ind!


  • #3   19. jun 2006 hva så med kompressor er det lige så svært at monter og er det også dyrt

  • #4   19. jun 2006 Jeppe kompressor er nemmere da du ikke skal til at lave udstøndingsmanifoldet om hehe. men stadig.. du skal have ændret kompresion samt lavet en anden styring til din motor samt større dyser. større benzinpumpe og justerbar regulatór skal du nok også skaffe smiley

    det ER et større projekt og har du ingen gode venner der kan hjælpe dig med det blir det dyrt smiley


  • #5   19. jun 2006 Jørgen Agergaard har hvis bygget et par 106 GTI'er (det er jo samme motor) De fik 200hk, men det koster kasse!!!



  • #6   19. jun 2006 godt være delene ik er dyre JapZ a.k.a JezPeRR L men timelønnen for at få det lavet er!. hvis motoren skal ud og bygges om så koster det knaster! ( har været i lære hos VAE.dk som bla montere det shit


Kommentér på:
turbo på en saxo

Annonce