{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skarpe knaster fra golf 2 i polo 6n0 1,6 8v?
  • #1   1. nov 2015 Hvis nu de passede, hvad ville du så opnå med dem?

• #2   1. nov 2015 Det ville så være mit næste spørgsmål, hvor meget mere ydeevne det evt. gav...

• #3   1. nov 2015 Hvis ikke jeg er helt forkert så den så kan det også give dårlig effekt. Ret mig hvis det er forkert.

• #4   1. nov 2015 Hehe, ingenting, måske dårligere ydeevne set fra dit synspunkt, men knaster er bare en del af en større ombygning, topstykket er stedet hvor du starter, det må planes og fræses i indsug og udstødningskanalerne, skabe optimalt og ens flow, når det er gjort så er basis klar, der kan puttes anden knast i, 4 karburatorer, større dyser i indsprøjtningen, bananmanifold, udstødningssystem med friere flow, kun pungen sætter grænserne smiley

Racerknasterne flytter dit brugbare omdr område opad, det vil føles som dårligere træk i bunden, dårligere Nm, men der kommer mere effekt højere oppe, derfor er standardknasten den bedste til alm kørsel, det har en hel hær af ingeniører regnet ud på forhand
    Forestil dig at køre med 1.600-2.000 omdr og hele bilen ryster og rasler og hugger, lidt a la Parkinsons, ikke sjovt.
    Mangler du en komplet Golf 2 motor har min makker en med 200 hk, den har kostet 30.000,- og har kørt ca 1.000 km. Han byggede den og solgte den til en som solgte den tilbage til ham igen, konen sagde nej, så nu er den til halv pris.

• #5   1. nov 2015 Fair nok, så er det sgu nok billigere bare at finde en 16v motor og smide i hvis det endelig skulle være smiley
    Tak for svaret smiley

• #6   1. nov 2015 Ikke hvis du vil have en sprød motor med den rigtige lyd, så er det stadig tuning du skal gøre i, tunede biler kører helt anderledes og er ofte mere økonomiske at køre i til arbejde og langture, fordi de er optimerede mht til flow osv.

• #7   1. nov 2015 Joeh, men det er der ikk helt til i pengepungen smiley

• #8   1. nov 2015 Folk køber en undermotoriseret øse og straks skal der en anden motor i eller den skal tunes, forstår ikke man ik bare køber det antal hk man vil have fra start af, så har den samme hær af ingeniører sat de rigtige stumper sammen så det er driftsikkert osv?

Kommentér på:
Skarpe knaster fra golf 2 i polo 6n0 1,6 8v?

Annonce