{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

H. E
H. E
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14

Racechip.de {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Har været forbi på den her side: www.racechip.de , og kigget lidt på deres produkter.

Nu er jeg 100% grøn på det her område, så derfor vil jeg lige høre jeres råd og vejledning smiley

Nu kan jeg se at de yder 2 års motorgaranti osv, men kan motoren tage skade ved at man installerer sådan en chip?

En ven sagde at bilen også forurener mere. Er det sandt?

I det hele taget, hvad skal man så være opmærksom på? Vil gerne have lidt flere kræfter i min lille I10 1.2, men vil på ingen måde skade bilen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Racechip.de
  • #2   9. dec 2015 Havde en på en 406 2,2 HDI en gang. Den gik fra 134hk og 312nm til 157hk og 350nm gik faktisk rigtigt godt smiley dog var partikelfiltet ikke så glad for det smiley haha

• #3   9. dec 2015 Tror nu slet ikke at de har det til din bil.

• #4   9. dec 2015 Nej partikelfilteret på en diesel kan ikke lide det, det kan de nu heller ikke med en obd optimering.
    Men de bokse fungerer nu ganske fint

• #5   9. dec 2015 Du slider bilen ved at belaste den hårdt.

Flere heste = mere slid

• #6   9. dec 2015 Havde en på min Astra CDI 1.9 da vi havde den, det fungerede nu okay og kunne tydeligt mærke forskel. Der var ikke nogen problemer med den i den tid vi kørte i den. Men som alt andet tuning går det ud over holdbarheden, særlig kobling og svinghjul var trætte af det.

• H. E
    H. E Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
    #8   9. dec 2015 Altså de har lavet en til den gamle I10, så havde tænkt mig at skrive og høre om de også laver til den nye.

Men ja, kan selvfølgelig godt se at det ender med at slide mere på motoren.
    Tror heller ikke det er noget jeg ender med at gøre. Kun hvis der ikke havde været nogen "bivirkninger" ved at installere det.

Om ikke andet, så tak for jeres råd smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #9   9. dec 2015 Hvad forventer du at få ud af det?
    Du har en benzin motor uden ret mange hk fra start, og uden turbo... Det er 2 ting som gør en chipning mere eller mindre dumt at overveje, da den intet vil kunne give..
    Ja ja de kan love du får 20hk ekstra og 30nm (Har ikke set på deres side) Men hvor skulle de tal komme fra.. Hvis man endelig fandt en der kunne presse så meget ud af en motor, så ville motoren næsten med garanti brække sig inden alt for længe, da intet i motoren er bygget til det..

Kommentér på:
Racechip.de

Annonce