{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw polo chip-tuning
  • #1   4. jan 2016 Det er ikke noget der virker. Og giver aldrig 15-20% på sug

• #2   4. jan 2016 det helt vildt hvor mange der skriver tråde om disse "lette" hestekræfter ....

• #4   4. jan 2016 Kan man ikke købe det her hjemme? noget som virker

• #6   4. jan 2016 hvorfor købe sådan noget bras .. Jeg undrer mig over Thansen ikke sælger sådan noget det ville passe godt ind i deres sortiment ..

Køen af unge ville se ca sådan her ud den dag de "lancerer" sådan en boks ..

profilbillede
  • #7   4. jan 2016 haha ja i har nok ret. Jeg skal også købe en bmw 320i 170hk april. nu har jeg bare denne her polo her hjemme så ville bare prøve lidt forskelligt med den;);)

• #8   5. jan 2016 Uden at have læst teksten til den chipboks der, vil jeg vædde med, at den bare går ind og "narrer" computeren i bilen til at tro temperaturen er lavere. Derved sprøjter den mere benzin ind = mere power. På en turbomotor kan det da give noget, bevares, men slet slet ikke på sådan en som din. Er det for godt til at være sandt, så er det.

• #9   5. jan 2016 Ak ja.
    Det fungerer ikke.
    I øvrigt skal man gi den mindre benzin hvis der bare skal være en lille effekt at hente.
    Men prøv den. Jeg ruller den gerne før og efter så du kan få på skrift du er blevet snydt. smiley

• #10   5. jan 2016 Hold dig fra det billigt lort!!

• #11   5. jan 2016 Her er en boks jeg har testet på en Fiat.
    2500,- lige ud af vinduet.

profilbillede
  • #12   5. jan 2016 Her en anden en til 3500,- på en 3.0 Citroen.

profilbillede
  • #13   5. jan 2016 Tror ikke der meget at gøre ved den primitive motor.

Men kiggede for sjov på en 1.6 16V ADZ ifølge scantune ville den gå fra 105Hk/148Nm til 115Hk/165Nm. Så en forøgelse på 10Hkog 17Nm. Det sku enlig fint.
    Især nå flere af dem der mener det ikke kan betale sig samtidig siger at det koster 1000kr pr Hk. Den OBD tuning koster 3500-4000kr. Så du få 6-6,5hk gratis.

• #14   5. jan 2016 Det kan ikke altid betale sig på nogle motorer.
    Men ja som Sø-Propel siger... mange siger "det kan ikke betale" bare det en suge motor... Min egen BMW E46 1.9 (105hk/165nm) sagde folk også ikke kunne betale sig.. men efter en chip har jeg (130hk / 180nm) og det kan SAGTENS mærkes.

profilbillede
  • #15   5. jan 2016 KingZ:

Kunne godt tænke mig at se en før måling på din bil. Din bil kan godt være en droslet udgave af en større udgave, fx. 316i op til 318i. De lykkedes ofte ikke så godt at drosle motoren helt ned til den opgivne effekt, derfor har de tit noget mere ab werk. Boksen kan derfor have givet et rundt 0.

• #16   5. jan 2016 Tro mig, den mærkbare effekt får du ikke ved 0 HK smiley

• #17   5. jan 2016 Mange bilder sig ind at de kan mærke effekten, men når den bliver målt kan det ses hvad bilen faktisk har. Men lidt useriøst af dem som rullede din bil, ikke at lave en før og efter måling.

• #18   5. jan 2016 Det ikke indbildning , tro mig smiley og når jeg kører lige op med min kammerats golf 1.4 TSI (9.7 til 100) og min brors Peugeot 206 S16 (9.9 til 100) så er der sket noget!

Og dit argument holder slet ikke vand, det med de ikke kan neddrosle ordentligt er da en omgang fis smiley - Min har 105 hk og 318i modellen har anden knast + indsugnings... Så ville ikke være bare tæt på 118hk som den har. - Ja det kan da være min havde 110hk inden, men stadig 130/180nm på papiret nu smiley

• #19   5. jan 2016 Nu kender jeg ikke meget til BMW, og slet ikke ældre modeller. I disse turbo/downsize tider er det mere end normalt at justere på SW frem for mekaniske ændringer.

Kommentér på:
vw polo chip-tuning

Annonce