{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.377 visninger | Oprettet:

Motorstyring til sugemotor? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg ville høre jer om hvilken erfaringer i har med div. Motorstyringer?

Hvad anbefaler i? Og de skal kunne lave det på Sjælland.

Det er en vw golf 1 2,0 16v GTI. Abf
Der er monteret Jenvey spjældhuse.

Jeg har pt. Electromotive tec s motorstyring på som jeg ikke kan få til at virke.. Er blevet træt af den, og gider ikke hele vejen til Westspeed med den!

Den er til salg hvis det er:)

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorstyring til sugemotor?
  • #1   26. jan 2016 Eller går du da bare ind på Bo's hjemmeside og går igennem hans stil omkring "typiske fejl for momtering" For Electromotive fejler jo aldrig noget smiley

• #2   26. jan 2016 Nej.. Men har brugt sindsyg meget tid på det..
    Har problemer med triggerføleren..
    Så har opgivet den lidt.
    Vil hellere betale mig fra det...

• #3   26. jan 2016 Det var os ment ironisk....
    Dine tænkabler, er det den gamle model hætter, hvor man selv kan skrue ny kabel i, med den kabelsko, du har lavet om eller hvordan.? For har købt bo's gør-det-selv, og ser mega dumt ud der kommer en kabel op af hullet hvor den fine hætte plejer at sidde..

• #4   26. jan 2016 Hehe
    Nej..
    Jeg har de der electromotive tændspoler..
    Laver du det selv?
    Hvad er det for en bil?

• #5   26. jan 2016 jeg ville nok gå efter en løsning med singlecoils og en ECUmaster styring. Vil du køre alpha-n eller med mapsensor?

• #6   26. jan 2016
    Det er lang tid siden jeg har rodet med det..
    Men jeg køre med triggerhjul og trigger føler.
    Den sidder standart på min motor så triggerhjullet sidder på krumtappen..

Problemet er at vi ikke kan få signal fra triggerføleren...

Hvorfor ville du køre med single coil?

• #7   26. jan 2016 Husk orginal føleren på abf er en Hall giver og ikke en vr sensor (induktiv føler). Og dit trigger hjul er et 60-2.

Jeg køre selv megasquirt på min og det køre ganske ude mærket men har da haft lidt hjælp til lidt indkøring og tændings indstilling til opstart

• #8   26. jan 2016 Ændre det noget?
    Fik købt en Opel føler af Westspeed, da bo mente at den burde virke..
    Men har heller ikke fået den til at virke...
    Er helt lost..
    Christian, vil du købe min bil eller lave den?:) hehe

• #9   26. jan 2016 Christian, kan du sælge mig en føler der virker?

• #10   26. jan 2016 Trigger opsætning skal self sættes rigtigt op så det passer sammen med styring eller har du ingen indsprøjtning og tændings signal da det er sensor der måler top punkt på krumtappen... Men så meget er jeg heller ikke inde i det motorstyring har kun rodet med mit eget ms og læst og søgt en del om opsætningen af den....

Jeg skal godt nok have fundet et nyt projekt på et tidspunkt ved bare ikke lige hvad det skal være endnu også skal penge osse loge være til der først

• #11   26. jan 2016 Nu ved jeg ikke hvad din styring kan sættes op til og hvad det er for noget føler du har

• #12   26. jan 2016 Har fået en kalibreringsfil af Westspeed der passer til min motor, så jeg kan få den startet op.. Så det burde, være sat op.. Jeg mener også at jeg selv har tjekket det..
    Men skal lige dobbelt tjekke i morgen...

Kan du huske hvad føler du kørte med?

Hvad gav du for din ms?

• #13   26. jan 2016 Kører en vr6 med en vr føler?
    Så kan jeg bare købe sådan en?

• #14   26. jan 2016 Jeg køre med den orginale abf sensor som er en Hall sensor... Vr6/5 har osse krumtaps sensor i mener de er induktive følere og husk følere er ikke koblet ens op.... Hall sensor har en + og - også en signal ledning en induktiv føler har 2 ledninger til signal og den sidste er en skærm hvis der er 2 ledninger og laver et AC (vekselstrøm) signal lige som en gammel ABS føler hvor den sender en større spænding ud jo hurtiger jernkernen køre forbi den magnet.. En Hall sensor derimod køre som en kontakt der siger on og off og køre med enten 12v signal eller 5v signal afhænig af hvilken type føler det er....

Min ms købte jeg brugt mener jeg smed en tusse for den i tidernes morgen og har brugt en del krudt på og ombygge og tilpasse den bilen..

Kommentér på:
Motorstyring til sugemotor?

Annonce