kadett c med v6 {{forumTopicSubject}}
hej søger folk med erfaringer med swap af motor i en kadett. ovevejer at lave min med en omega v6 3.0. men skal lige finde ud af om det er noget jeg selv tør begive mig ud i eller om det er oget jeg skal betale mig fra.
jul 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 141 Svar: 1.349
Men den bliver da noget tung i snuden med sådan en motor, gør den ikke ? Og sådan en C'er har ikke meget vægt over bagakslen standard, så kunne da gå hen og blive noget af en snurretop, især hvis det er en city
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 217 Biler: 4 Emner: 329 Svar: 6.573
http://65833.forumromanum.com/member/forum/entry_ubb.user_65833.1127465849.1109332425.1109332425.1.c_kadett_caravan_aufbau-kadett_c_powered.html
Du kan kontakte manden for TüV papirer og så skulle den smutte lige igennem syn efter lidt afgift.
Den bliver ikke mere næsetung nok snarere tværtimod. MV6 motoren vejer en del mindre end den gamle CIH støbejernsmotor, og da den kun er 3 cylindre lang vil den ligge ca 70% bag forbroen og dermed give en mulig bedre vægtfordeling.
Tilmeldt:
maj 2007
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
Uanset er jeg selv vild med tanken, og har alle dage godt kunnet lide en kadett c med v6 motor.
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 217 Biler: 4 Emner: 329 Svar: 6.573
Tilmeldt:
maj 2007
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 217 Biler: 4 Emner: 329 Svar: 6.573
Det er også som du selv er inde på muligt med Opel også, herunder er POP som du selv nævner en stor hjælp, men også Strauss og imotec har nogle gode ting. Nu kan jeg ikke finde det men der er en (eller har været) hvor man kunne købe alle stumper til LET og 12V/24V ombygninger til manta og kadett. De havde bla.a en komplet ombygning til 4,0 24V til Manta B med tüv..
kadett c med v6