{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Damon T
Damon T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

HJÆLP Starlet ep82 årg 94. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!

Jeg er den heldige ejer af en Toyota Starlet, mk (_P8_) EP82, fra 01/03-1994. Der ligger lige nu en 2E-E motor i den (Standart 1,3 74hk).
Jeg har planer om at bygge den op, med en anden motor, jeg vil montere turbo på. Jeg har desværre ikk såååå meget forstand på biler, så derfor vil jeg gerne høre fra "profferne".
Så hvilke motore kan jeg montere i min starlet?
Der er super mange turbo kits til 4EFE, 4E-FE, 4E-FTE motorne.
Så hvilken motor passer bedst i min "tartelet"? mht. Ledningsnet, styreboks, motorophæng, plads til intercooler osv.
Og kunne man evt. montere en motor fra en EP91? (årg
Mit mål er at lande på 200+ hk smiley

På forhånd tak, til dem som kan/vil hjælpe mig! smiley

Mvh. Damon Thomsen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP Starlet ep82 årg 94.
  • Damon T
    Damon T Tilmeldt:
    mar 2015

#2   3. mar 2016 Jeg søger ikke svar på om bilen kan godkendes, eller om hvad det koster. Jeg søger svar på hvad motor der passer bedst deri. Og desuden har jeg en mekaniker til at hjælpe mig. Og jo, jeg har da lidt forstand på det, ellers ville jeg ikke gå og hjælpe min kammerat med at bygge hans Skyline.

Og planen er at eftermontere et mellemrør jeg kan montere ved syn, i stedet for turboen på minifolden, og udskifte dyserne så den ikke fourener for meget til syn smiley

• #4   3. mar 2016 4efte fra en starlet glanza og så ring til Rene fra Turbomotor.dk

• #5   3. mar 2016 Der var sgu da engang en starlet til salg herinde for ca. 40.000 kr. med +400 hk.

Det letteste vil vel være at finde en Glanza model

• Damon T
    Damon T Tilmeldt:
    mar 2015

#6   3. mar 2016 Du har ret #Haddock. Men det er jo bare det federe at have stolthed i at have bygget sin egen bil smiley

Kommentér på:
HJÆLP Starlet ep82 årg 94.

Annonce