{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

K04 på standart motor {{forumTopicSubject}}

Har en G4 1,8T som jeg overejer skal ha en lille opgardering. Tænker der skal sættes en K04 på, men kan den bare sættes på uden man skal skifte andet.? Planen er jeg vil ramme 250hk uden det er synligt, men hvor meget mere skal der til ud over en chip. Tænker os en intercooler fra en s3 eller en transporter. Håber der er nogen der kan hjælpe??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  K04 på standart motor
  • #1   27. mar 2016 Du skal have andre dyser også

• #2   27. mar 2016 Ja selvfølgelig, var li lidt for hurtig på tasterne.:) Hvor store vil du mene de skal være.?

• #3   27. mar 2016 441ml dyser kan skyde nok benzin op til 300hk. Det kørte jeg også med på min Leon 1.8 T

• #4   27. mar 2016 Hvis du overhoved vil i nærheden af de 250hk med den turbo. Så skal du have større benzinpumpe, måske andre dyser, 3" downpipe og komplet 2,5" udstødning anden ic upgrate indsunings rør til turbo, og så skal den mappes ind. Og så skal du nok regne med ca 230hk kan dog lade sig gøre at smide 250 på den turbo men så den satme også presset.

• #5   27. mar 2016 Er der en anden turbo du vil anbefale som ikke vækker opsigt i synshallen.?

• #6   27. mar 2016 Du kan sagtens smide en 2860 på og så lave det lækkert så man ikke ser det. Men det kræver bare en del mere og koster også noget mere. En k04 er der ikke helt så meget arbejde i. Og så er der jo igen en fordel ved en k04 at den trækker meget tidlig men dør så også det før. Hvor en 2860 lader noget senere men du har den så også i de høje omdr. Altså jeg Køre selv med en k04 på min g4 med de nævnte upgrade ringer. Dog er den ikke mapper ind og smider derfor kun 180 hk ved ca 0,8bar. Men den køre super lækkert. Men jeg Køre også mest by. Så er jo hvad man er til smiley

Kommentér på:
K04 på standart motor

Annonce