{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

skarpere knaster peugeot 306 gti {{forumTopicSubject}}

jeg skal bruge nogle skarpere knaster end de originale gti knaster er, har kigget på nettet men JEG kan ikke rigtig finde nogen hjemmesider hvor de sælger dem? er der enten nogen herinde der ligger inde med nogle skarpe knaster eller kender til en hjemmeside hvor de sælger dem? smiley

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skarpere knaster peugeot 306 gti
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #1   20. apr 2016 Dette er forumet,annoncer skal placeres i markedet smiley

• #2   20. apr 2016 Højere løft, mere overlap eller bare mere duration?

Agergaard kan med ret stor sikkerhed hjælpe dig, men andre knaster alene, giver ikke rigtigt mening. Manifold ind og ud, mere kompression, portning osv bør man tage med når man alligevel er i gang. Så kan det også mærkes på andet end tab af moment, dårligere tomgang og ringere benzinøkonomi, som er det primære du får ud af KUN at skifte knaster.

Den skal også finjusteres i motorstyring osv - har du styr på det?

Hver enkelt ting du laver ved din motor, har indvirkning på stort set alle andre ting - og det ender altid ud i en finjustering på rullefelt efterfølgende.

• #3   21. apr 2016 der noget med der ikke findes super meget udvalg til motoren der findes vist kun maxi knaster og det det. den kan ikke køre med ret højt løft nemlig
    men er sikker på catcams laver til den

• #4   21. apr 2016 jeg skal kun bruge knaster, ikke andet smiley og skal ikke have andre til at lave det, da jeg selv laver det, der findes nu en del forskellige knaster til sådan en gti mere for at høre hvad for nogle folk vil anbefale uden der skal laves om på løfter, ventiler osv smiley

Kommentér på:
skarpere knaster peugeot 306 gti

Annonce