{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Simon M
Simon M
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 25

Nissan 240sx indspjørtings dysse {{forumTopicSubject}}

nogle af jer nørder, der ved hvad sådan en Nissan 240sx indspjørtings dysse, har af mål, står og har måske, et mod, til en fiat cig, som de fleste fiat nørder ved, har den kun en dysse, eller os kaldt mono point, den er std, på 240cc og det er slet ikke nok, til en turbo ciq, så derfor tænkte jeg, hmmm hvad for en dysse kan man så smide i, jeg fandt en dysse fra en nissan 240sx, og den ligner meget fiat´s dysse synes jeg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan 240sx indspjørtings dysse
  • Simon M
    Simon M Tilmeldt:
    jan 2016

#1   30. jun 2016 nissan 240sx dysse den første er en fiat OEM dysse

profilbillede
  • #2   1. jul 2016 Hvorfor hæver du ikke dit benzintryk i stedet eller monterer et par ekstra dyser med styring på ?
    Evt kan du jo tage manifolden fra en Punto 75 som kører med multipoint smiley

• Simon M
    Simon M Tilmeldt:
    jan 2016

#3   1. jul 2016 en cig dysse er kun på 240cc og skal man bruge to dysser, skal man bruge en driver, og det er alt for bøvlet, eller ha fat i en novtec ecu, som er udgået for nogle år siden, og er ikke til at opstøve smiley en punto 75 manifold passer ikke på en 1108 f.i.r.e motor, den er noget anderledes i flangen smiley
    så derfor ville jeg prøve med en 240sx dysse smiley

• #4   1. jul 2016 På med et punto 75 topstykke og en megasuirt styring...

• Simon M
    Simon M Tilmeldt:
    jan 2016

#5   5. jul 2016 har godt overvejet megasuirt styring, men men skal man så ikke ha levet et nyt motor lednings net, for ved megasuirt laver ECU,er til mange bil mærker, men om det laver til fiat pas

• #6   5. jul 2016 Det er nemt at lave sådan et ledningsnet, men kan købe et der er delvis lavet færdig hvor der står på hver ledning hvad den er til.
    Har en billigt boks i overskud hvis det er smiley

• Simon M
    Simon M Tilmeldt:
    jan 2016

#7   5. jul 2016 du er sku en nørd smiley hehe så meget nørd er jeg ikke eller jo, men sådan noget med el på en bil har jeg ikke så meget styr på i nu smiley
    har luret en del på youtube, mighty car mods , de bruger bare haltech styrbox, synes det ser noget bøvlet ud, med at finde ud af hvad af de alle ledninger gør hvad hehe smiley hvad skal den koste ?

• #8   5. jul 2016 PB sendt

Kommentér på:
Nissan 240sx indspjørtings dysse

Annonce