754 visninger
|
Oprettet:
TS6 {{forumTopicSubject}}
Mjaah...
Sidder lidt små stiv og spekulerer lidt..
Der har været så meget snak om at smide kompressor på en skøjte som min, pug 406 TS6.
Men har nogen noget nærmere info om dette ??
Syns sku min er blevet lidt trist efter at der kom 19 " på den
Er det forøvrigt ikke svineri at gøre det på en bil der har rundet de 180.000 ?
Ellers skulle man bytte sig til en 2,2 HDI, kan de mon ikke trimme chippes til de samme 210 hk omtrendt ?
Nu vil jeg brække mig og gå i seng.
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 736
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 36 Svar: 155
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 736
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 736
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 36 Svar: 155
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 736
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 9 Emner: 11 Svar: 641
Men ligemeget hvad ville jeg starte med at få tjekket motoren godt igennem og se hvor god stand den er i, for den har jo altså trillet nogle kilometer... Men ellers et spændende projekt, som jeg da håber du kommer ifanf med. Hvis du mangler mere hjælp, er www.hi-speed.dk og www.peugeotforum.dk nogle rigtig gode sider at finde hjælp til PSA/Peugeot biler.
Held og lykke med den.
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 36 Svar: 155
Men det kunne nu lyde godt
peugeot 406 TS6 3.0 24V kompressor
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 36 Svar: 155
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 36 Svar: 155
men jeg syns måske stadig at jeg skulle have sat den under pres for 100.000 km siden, nu syns jeg ikke det ville være pænt gjort.
Nej man skulle sælge skøjten, og købe en bil der har hypperne fra fødslen.
jeg har aldrig været pjattet med tuning af biler, da jeg mener at biler generelt er lavet til den effekt de nu engang har.
Men det kunne nu være sjovt .)
TS6