{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Flash af motorstyring Siemens MS41 BMW 323i E36 M52B25 {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri!

Jeg har nu haft succes med at læse filen ud af min motorstyring inde ved stuebordet. Nu er problemet så at min Kina-klon ikke vil brænde den redigerede fil i styringen igen.

Er der nogen der har et flash tool, og kan/vil brænde den i for mig? Jeg betaler selvfølgelig for det. Jeg er selv omkring Århus.

Tak på forhånd

Kristoffer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flash af motorstyring Siemens MS41 BMW 323i E36 M52B25
  • #1   17. nov 2016 Kan desværre ikke hjælpe, med kan du ikke dele lidt om hvordan du har gjordt, det kan måske være til gavn for evt. hjælp eller bare at andre kunne få glæde af det. smiley

• #2   17. nov 2016 Hej
    Jeg har siden nørdet mig yderligere ned i det. Den styring, jeg har, er én af de meget tidlige modeller. Den har en chip som er 'OTP', dvs. one time programmable. Den kan jeg ikke flashe, og det er der problemet ligger. Jeg har indkøbt en motorstyring fra en lidt senere model som jeg vil prøve med når den dukker op. Den har et andet chipsæt. Resultaterne vil jeg gerne poste.

• #3   17. nov 2016 Hej
    Hmm interessant.
    Var selv at kloge i at udkode EWS systemet fra en Nyere motor for man slap for alt bøvlet med ring-nøgle osv. ved swap men fik aldrig brugt tiden til at blive klog på det.

Kommentér på:
Flash af motorstyring Siemens MS41 BMW 323i E36 M52B25

Annonce