{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

Dyse str. i e36 m50 turbo. {{forumTopicSubject}}

Jeg søger lidt hjælp med valg af dyser til mit projekt.

Opsætning indtil videre og forventninger.

gt3582r kopi turbo.

Rustfri banan turbo manifold med udgang til wastegate.

3,5 mm msl toppakning. plus arp bolte-

3 tommer downpipe.

3 tommer intercooler med 2x 3T tilkoblinger på kæmpe intercooler.

044 benzin pumpe fra biltema.

Resten i motoren er std. dog optimeret og trimmet som det kan og skal.

forventninger er 500hk. og over 600nm.

Har pt. kig på disse dyser: http://www.ebay.com/itm/6-Bosch-Fuel-Injectors-BMW-E36-E46-M50-S50-S54-M3-TURBO-60lb-62lb-65lb-EV6-650cc-/121086955629?hash=item1c3158506d:g:02EAAOSwB09YMW2M&vxp=mtr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyse str. i e36 m50 turbo.
  • #1   2. dec 2016 Hvad fuel? Jeg har en gl Honda X11 stående, std dyser gav 250 cc 4 stk og en mølle plus pc endte ud med 242 HK på hjul på bremserullefelt, ca 9100 rpm. Og 1,2 bar i ladetryk... Motoren døde desværre senere grundet gennemtræk. Men de dyser og vpower har du vist godt og vel til 500 HK. Selv har jeg gang i upgrade med Honda s2000 dyser som skulle give til omkring 300 HK. Da den ny motor er med Je stempler. IC, ic og extern upgrades wg. Så svagheden nu bliver kobling og plejlstænger... Men 220-240 HK i safe setup er rigeligt til mig.
    Men sjovt projekt. Hvad skal den? 402m eller street?


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   2. dec 2016 aj det er ikke rigtigt at 240 dyser er store nok ja det hjælper lidt med 4 bars tryk jeg har en vw motor ca 180 hk 3 bars tryk på benzin trykket den skal have 330 dyser så du skal op på 480 dyser men ring til en tuner hvis du er i tvivl skriv evt til fantasy tuning (er på fjæset) Brian er dygtig og meget hjælpsom hvis du vælger 480 dyser har jeg nogen som har kørt maks 500 km et fejl køb pico dyser

  • #3   2. dec 2016 Det er jo ca 250cc std i sådan en X11 pr stk, og jo den lavede 242. Men midterste cyl døde efter 2 års kørsel... Der er tal man kan beregne udfra, men kan ikke helt huske omregningstallene. 6x600 burde være nok til og gi til 500 HK, formoder det er vpower eller racefuel? Og ikke E85?

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #4   2. dec 2016 her har de gode priser på dem du vælger
    http://injectortune.co.uk/Faq.html


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   2. dec 2016 nå ja det er jo en 6 benet ups

  • #7   3. dec 2016 til 500hk skal du minimum have 500cc dyser, så 650 er ikke helt ved siden af.

  • #8   3. dec 2016 Den pumpe vil jeg heller ikke satse på, i det hele taget er de 044 pumper temmelig sarte.
    Jeg ville vælge en walbro 255


  • #9   4. dec 2016 Ville tage noget Bosch 6-700 dyser.
    Hold dig fra Siemens deka. De ikke så gode i tomgang.

    Du er 2000% sikker på den pumpe du har valgt er skod røv. Tag en Bosch 044. Aldrig spar på dit benzin system.

    Du skal nok have en pumpe i tanken eller noget?

    Kina møllen er helt fin. Det kan lige så godt være god kvalitet som en original garrett lader


  • #11   4. dec 2016 3,5 mm msl toppakning er iøvrigt noget skrammel når vi snakker M20 og M50

  • #12   4. dec 2016 Min gl. R1 turbo kørte med en wahlbro 255 fin lille kompakt pumpe, der fint leverede til de 216 HK jeg fik den målt til.... Dysede senere op og da gik den med 1 bar ladetryk, powerwheelie i 6. Gear på gassen.... Hvorfor solgte man lige den smiley men ja man får ikke et bedre setup end den svageste del. smiley

  • #13   19. dec 2016 Med den bil du har i din profil så ved du da godt hvad der skal til for at lave 500hk. Jeg ville satse på lidt over 400 med det set up du nævner her hvis det skal holde rimeligt. Men ville vælge andre dysser eller få dem der tjekket når de kommer hjem da de kan flowe meget forskelligt og så vælge en pumpe der passer i tanken på din i stedet for. Eller en org Bosch pumpe hvis det er til ekstern pumpe og racer tank.

Kommentér på:
Dyse str. i e36 m50 turbo.

Annonce