{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Audi a3 1.8T Blowoff {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens.. Jeg har mig en a3 1.8T fra 98 og har haft monteret blow off "Forge Dumpventil Dobbelt" som skulle passe til den model.. Men som jeg lavede et indlæg om igår så kommer der en underlig lyd efter den har luftet ud en eller anden underlig lyd, og så fik jeg avide at det var fordi fjederen i ventilen ikk lukkede tæt, kørte så op til turbo.dk idag og prøvede at sætten ny Blow off på, og den gjorde det samme.. Nogen som har haft sammen problem? Ska jeg købe en anden ventil hvor man ka stille hårdhenden eller hva gør jeg?...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi a3 1.8T Blowoff
  • #2   22. aug 2006 øh så det ikke en dobbelt stemplet ventil vis den lufter ud i tomgang ellers har du monteret den forkerte

• #3   22. aug 2006 Ottzen! Nej han kunne ikk fortælle mig hvad det var, han sys det lød underligt, men som sagt skilte ventilen a og hev lidt i fjederen og det hjalp, men der var stadig lidt, og så fik jeg hevet for meget og så fuckede den helt op, så tror jeg ska ha en hvor man ka justere den?

DsH den lufter ikk ud i tomgang, det er lige efter den har lukket ud, så kommer den underlig lyd altså når omdrejningerne falder..

• #4   23. jan 2007 jeg har lige købt en foge til min a4 1,8t- den skulle være dobbeltstemplet men siger også som en ko når man har luftet ud... så fik jeg en turbosmart på i dag istedet og den virker heller ikke... den holder omdrejningerne oppe ca. 1-2 sek. efter man har sluppet gassen... mangler også selv en som passer på min audi og uden den fucking KO lyd

Kommentér på:
Audi a3 1.8T Blowoff

Annonce