{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Supra udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej BG ?? .

Jeg har en Toyota supra TT . Som jeg gerne vil ha flere HK ud af . Og nu er det kommet til at jeg skal skifte min udstødning til en 3 tomme .
Men har fået af vide at jeg ikke må fjerne min katalysator for så kan turbo'eren løbe løbske ? . Er der nogle herinden der ved om det kan være rigtigt ? .

På forhånd tak .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Supra udstødning
  • #1   14. jan 2017 Hvis du sætter stor udstødning på og fjerne kat, løber turboer løbsk.
    Der er 2 måder og lave det, nogen sætter restrikter ring i , den rigtige måde er og porte wastegate.


  • #2   14. jan 2017 Okay . Jeg skal bare lige forstå det hele rigtigt smiley . Altså jeg har købt min bil og der var ikke katalysator på ( det har jeg lige set på den ) .

    Så jeg kan godt sætte en 3 tomme på hvis jeg sætter sport kat på . Uden at jeg skal lave det andet om som du skrev før ? . Er det rigtigt forstået ? smiley


    profilbillede
  • #3   15. jan 2017 Det er svært og sige, det har noget med flow og gøre, er flowet for godt, stiger den i ladetryk.


    Kører du uden kat nu, er den restriktor ring sikkert monteret.

    Der sker det samme på en starlet turbo, hvis du skifter luftfilter og montere anden udestødning.


Kommentér på:
Supra udstødning

Annonce