{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Aries
Aries
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.236

Skift af knast på G2 {{forumTopicSubject}}

Er ude i at smække en sprit ny GTI knast i min 1,6 men er lidt i tvivl om jeg samtidig skal skifte ventilløfterne?
http://www.bildeleshop.dk/ajusa/7250508

Motoren har kun kørt 176.xxx km siden den rullede ud af fabrikken i August 1986.

Det kan vel aldrig være længe og lige høvle dem ud og i med nogle nye når man har skilt skidtet alligevel?
Den er nemlig også begyndt at tikke meget, men det er dog efter stilstand i længere tid.

og nej, det er ikke spild af penge!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af knast på G2
  • #1   15. jan 2017 Det bare lade den kører lidt så stopper den med og tikke, havde jeg også en golf 2 der gjorde, evt skift olien, også lade den stå i tomgang lidt tid så går det væk,

Om jeg havde skiftet ventilløftere havde jeg nok ikke gjort de burde da ikke fejle noget efter så lidt km?

• #2   15. jan 2017 Ja, det fandt jeg ud af at det stoppede, men det kunne ellers godt være at de slidte.
    Jamen så er der jo ingen ko på isen smiley

Så skal jeg bare have sådan en satan bestilt samt bananskrald. Det burde give "godt" når jeg i forvejen har en Weber monteret.

• #3   15. jan 2017 Jeg skiftede i hvertfald aldrig mine ventilløftere og den kørte bare, det var bare da den stod uden plader og ikke havde været igang længe den larmede lidt fra den, men intet i hverdagen når den blev brugt smiley

Lyder som et spændene projekt smiley

• #4   15. jan 2017 Har fundet den 272 knast jeg skal have. Godt og vel 2100 med fragt fra England og passer lige i.
    Den trækker nogenlunde nu, men ikke sådan så man kan mærke det kilder, men håber på det når der kommer lidt mere power i.

Man kunne også vælge at gå hele vejen og skifte plejestænger og stempler ud fra en 1.8 så der er endnu mere power smiley

Kommentér på:
Skift af knast på G2

Annonce