441 visninger
|
Oprettet:
Skift af knast på G2 {{forumTopicSubject}}
Er ude i at smække en sprit ny GTI knast i min 1,6 men er lidt i tvivl om jeg samtidig skal skifte ventilløfterne?
http://www.bildeleshop.dk/ajusa/7250508
Motoren har kun kørt 176.xxx km siden den rullede ud af fabrikken i August 1986.
Det kan vel aldrig være længe og lige høvle dem ud og i med nogle nye når man har skilt skidtet alligevel?
Den er nemlig også begyndt at tikke meget, men det er dog efter stilstand i længere tid.
og nej, det er ikke spild af penge!
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 23 Biler: 14 Svar: 120
Om jeg havde skiftet ventilløftere havde jeg nok ikke gjort de burde da ikke fejle noget efter så lidt km?
dec 2012
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.236
Jamen så er der jo ingen ko på isen
Så skal jeg bare have sådan en satan bestilt samt bananskrald. Det burde give "godt" når jeg i forvejen har en Weber monteret.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 23 Biler: 14 Svar: 120
Lyder som et spændene projekt
dec 2012
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.236
Den trækker nogenlunde nu, men ikke sådan så man kan mærke det kilder, men håber på det når der kommer lidt mere power i.
Man kunne også vælge at gå hele vejen og skifte plejestænger og stempler ud fra en 1.8 så der er endnu mere power
Skift af knast på G2