1.295 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Eisenmann 530i E60 Eisenmann 530i E60

Hej Jeg har har en BMW 530i E60 den er rigtig lækker og der er kælet for detaljerne, men jeg tænkte det kunne være rart med lidt ekstra lyd. Så jeg bestilte en Eisenmann potte da jeg kun havde hørt godt om det mærke og ud fra diverse you tube klip kunne konkludere at det lød som det sku. Jeg monterede så potten skar den gamle std. af og smed den nye på. Men er sku lidt skuffet syntes ikke rigtig den siger så meget ekstra kun når den holder i tomgang og man står bagved og den får lidt gas altså lige i de små omdrejninger den kan brumme lidt. Men det var bare om jeg har overset noget, eller om jeg virkelig skal ned på produktionsskolen og ha et rustfrit rør at smide på som mellemrør syntes bare det lidt er en Brianløsning. Men hvad tænker i?

På forhånd tak smiley

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eisenmann 530i E60
  • #2   5. feb 2017 Der ligger et lille klip inde under mine videoklip smiley

• #3   5. feb 2017 Eisenmann har aldrig været kendt for at "skralde" igennem, med mindre man smider soundrohr på og andet.. De er lavet for at give lidt mere brummen til ham der stadig gerne vil smide børnene i skole som 50 Årig, uden at de andre forældre tænker "Bliv voksen"..

Nu skal nogle udstødninger også have nogle kilometer på bagen inden de er helt rettet til i lyd osv.. Der kan komme lidt mere, men forvent det ikke.

Ellers skal du have fat i sådan noget her i den stil:
    http://www.schmiedmann.com/da/bmw-e60/1943100-ny?produkt=SCM60525530MIE

• #4   5. feb 2017 argh ok, heller ikke fordi den er helt stille. Lød bare ikke som på det klip schmiedmann viste mig og det var samme bil og udstødning. Men tak for input, tror du at den ville kunne gå igennem syn med det mellemrør der også?

• #5   5. feb 2017 Jeg har lige prøvet en M3 V8 med den type udstødning og den lød godt nok sprød men det var vist også et komplet udstødning og ikke kun en potte.

• #6   5. feb 2017 Ja tænker det har lidt ekstra at sige, det skader jo så heller ikke at det V8 smiley

• #7   5. feb 2017 Jo den har selvfølgelig en anderledes lyd som v8 men den var afdæmpet/blødt buldrene ved normal kørsel og så lød den helt vild når den fik noget at leve af, det er en god kombi smiley

• #8   5. feb 2017 Ja den lyder også godt, købte Eisenmann grundet min ven har en M5 V10 som bare lød for sygt, så kan self også være jeg skruede min forventniger lidt for højt op smiley

• #9   5. feb 2017 Ja M5 lyder endnu vildere, det bliver næsten ikke bedre smiley

• #10   5. feb 2017 Altså med Soundrohr erstatter man jo mellempotten, og det må man ikke. Jeg tror dog ikke det opdages til syn.. Det giver mere brummen for der går en del lyd væk i sådan en mellempot på den type bil. Det er jo lavet til komfort smiley

Men ja, det altid svært med videoer og forventninger.. Og at høre en V8 / V10 gør det ikke bedre.. smiley

• #11   5. feb 2017 Haha nej. tak for fiffet triller bare videre med det som det er nu. Ville også være synd at lave nogle hovsaløsninger på sådan en E60:) Tak for hjælpen

• #12   6. feb 2017 Jeg havde det mærke på min e30 engang, blev mega skuffet over en bagpotte til 4600 ikke sagde mere, men efter et par tusind km så skal jeg love for den var brændt igennem og begyndte at snakke smiley

• #13   6. feb 2017 Ahh kan selfølgelig også have en del at sige smiley

• #14   2. apr 2017 Hej Jens-Christian. Har også en 530i e60. Og skal også have skiftet bagpotten, og ønsker netop bare lidt bedre lyd.... ikke larm, hvordan med lyden indv. brummer den mere end standardpotten, fordi det ville jeg være ret ked af, men gerne mere lyd ude ??. ..... har søgt i noget tid efter en som dig der havde turde prøve med en Eisenmann, hvad er diameter. på selve afgangsrørne, har du mulighed for at smide noget mere video med noget lyd til øregangen, har du selv monteret den, eller.....? Og er du stadig lidt skuffet over potten. Vh. Johnni Nøhr Andersen

• #15   2. apr 2017 ADD mig på FB Jens-christian Bukholt bor i Skamby intet profilbillede. Så skal jeg lige smide dig nogle videoer. Men altså så det helt klart en Eisenmann du skal ha fat i det lyder rigtig sprødt og er som du siger den lyder godt udenfor væsentligt bedre end standard og har en lækker brummen i de lave omdrejninger men dog ikk for meget så der går Brian i den. Inden i er E60 så godt lydisoleret at du ikke lægger mærke til det. Bliver overrasket hver gang min far triller i den og jeg står bagved. Helt anden oplevelse udenfor men stadig en lækker afdæmpet lyd. Bare ned og få bestilt sådan, det noget af det bedste der kan fås til BMW min ven og jeg har nu haft det på M5 og 850i og det bare en klasse for sig. Men lige ADD mig på FB så skal jeg nok lige smide dig nogle videoer smiley

• #16   2. apr 2017 Det er 76mm rør 6k bestilt ved schmiedmann. Tager en måned at få hjem håndlavet tysk kvalitet. Nej er overhovedet ikke skuffet netop fordi at jeg forventede en del inde i kaninen men undersøgte det og E60 er en utrolig godt isoleret bil. Den siger næsten det sammen som med std. Inden i. Men efter jeg så fik min far til at give lidt gas hvor jeg stod udenfor var det alt jeg håbede på.

• #17   2. apr 2017 Wau det lyder jo godt

• #18   2. apr 2017 Ja det spiller

Kommentér på:
Eisenmann 530i E60

Annonce