{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Lasse H
Lasse H
Tilmeldt:
10. apr 2007
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 58

Audi A6 2.0 TFSI, kobling fedter ved 3.500 rpm {{forumTopicSubject}}

Når jeg træder godt til på gassen, så fedter koblingen ved de 3.500 hvor turboen rigtigt sparker til. Den stiger måske et par hundrede rpm og falder så igen. Det sker i alle gear på nær 2. (har af gode grunde ikke prøvet i 1.).

https://www.sachsperformance.com/en/clutch-kit/performance-clutch-sachs/performance-clutch-kit-001424-001707

Er det nok at få en stærkere kobling eller skal jeg også have "flywheel"?

Hvor svært er det at lave. Skal jeg tage til Flensburg på autoriseret værksted? Eller bare tage et uautoriseret i Danmark?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A6 2.0 TFSI, kobling fedter ved 3.500 rpm
  • #1   26. feb 2017 Jeg går ud fra at din bil er optimeret eller ?
    En ny standart kobling kan fint håndtere de hk der kan trækkes ud af en 2.0 tfsi med k03 turbo, og den kan også klare en optimeret cupra.
    Det kit du linker til er en stærk kobling og kan holde til en del, men alt efter hvor mange km dit nuværende svinghjul har kørt, så ville jeg nok få monteret et nyt svinghjul i samme ombæring.


  • Lasse H
    Lasse H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 58
    #2   26. feb 2017 Har Revo software på. Bilen har kørt 125.000

    Hvad vil du anbefale af kobling og svinghjul?

    Har ikke noget imod at give et par tusinde ekstra for noget der er bedre, nu når der alligevel skal betales mekanikerløn.


Kommentér på:
Audi A6 2.0 TFSI, kobling fedter ved 3.500 rpm

Annonce