{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stempler
  • #1   30. mar 2017 tag toppen af og få planet den af og porte den og købe nye topbolte der er lidt mindre det den billigste måde at hæve det på det med at porte hullerne til udstødning og indsugning kan du gøre selv vis du har lidt tjek på det og polere dem bagefter det mere for at give lidt bedre flow hvad vil du ellers have lavet ved den siden du vil hæve det ?

  • #2   30. mar 2017 mormødre går vel i kategorien med kvinder og deres cylindere er selvsmørende og passer alle slags stempler, knibe øvelser kan øge deres kompression, ellers så smider du stemplet i udstødningen og pløjer igennem for der er der høj kompression ihvertfald hos de fleste smiley

  • #3   30. mar 2017 #1 Hvad skulle det nu liiige hjælpe at købe kortere topbolte?

  • #4   30. mar 2017 Altså normalt får man skimmet lidt af topstykket for at hæve kompressionen til alm gadetuning. Højere stempler er ikke noget du ønsker, så vil ventiler og stempler bare komme i kontakt med hinanden..

  • #5   30. mar 2017 Vil bearbejde topstykket, skarpere knaster, større dyser, anden benzin pumpe, banan manifold og og 2" udstødning, anden indsugning (måske spjælhuse).

    Så tænkte om der ik var en motor med smedet stempler i standart hvor man evt kunne bruge uden det blive topstempler

    Eller i det hele taget bruge stumper fra andre motore til at optimere motoren


Kommentér på:
Stempler

Annonce