Rustfri eller stål rør nå man skal byg turbo på {{forumTopicSubject}}
Hej kan man bruge alm stål rør til når man skal bygge turbo på eller skal det være rustfri rør skal nemlig bygge turbo på en BMW e36 320
Hej kan man bruge alm stål rør til når man skal bygge turbo på eller skal det være rustfri rør skal nemlig bygge turbo på en BMW e36 320
Spar penge på din forsikring
jun 2012
Følger: 113 Følgere: 26 Emner: 45 Svar: 60
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3319 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.247
http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/diverse-bil/178873-leon_arl_gtb2260vk_275hk_490nm
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 1.361
hvis det er manifold, skal det teoretisk være noget meget dyrt rustfri kaldt 321, men normalt rustfri plejer at holde fint. Jeg lavede manifold i keddelrørsjern, det er meget blødt. og vil måske have mindre tendens til at flække.
jun 2012
Følger: 113 Følgere: 26 Emner: 45 Svar: 60
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 1.361
dec 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Emner: 37 Svar: 192
jun 2012
Følger: 113 Følgere: 26 Emner: 45 Svar: 60
jun 2012
Følger: 113 Følgere: 26 Emner: 45 Svar: 60
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 1.361
Nej det vil man ikke tabe effekt af. Det eneste vigtige der er i en udstødning til turbobiler er FLOW.
Jo større jo bedre, jo pænere overgange jo bedre. Jeg har 4" rustfri hele vejen på min Tårbo Volvo.
Men jeg kører selv efter at man kan køre 2,5" op til 250hk, 3" op til 5-600hk og 4" derover. Jeg har valgt at overdrive, fordi man unægteligt får mere effekt af større udstødning, om så det bare er 2-3 hk eller mindre.
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.192
Så afgjort rustfri - er nemmest at TIGGE i og giver en flot finish
MVH KP
jun 2012
Følger: 113 Følgere: 26 Emner: 45 Svar: 60
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 1.361
Det er ligegyldigt hvad du vælger, bare diameteren er stor nok. Det er det vigtigste.
jun 2012
Følger: 113 Følgere: 26 Emner: 45 Svar: 60
Rustfri eller stål rør nå man skal byg turbo på