{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Keramisk Turbo
  • #1   27. maj 2004 Hej Gago

Ja, den er perfekt på en 1.6 motor.
    Du får en meget lille spool tid, den er hurtigt op i fart.

• #2   31. maj 2004 Det er kun turboen.
    Du kan sikkert godt køre med 0,6 i tryk, men går du over det så er der nok lidt i motoren du skal kigge på.

Montering, jeg kender sikkert en, der vil hjælpe dig. Og jeg er sikker på at han vil gøre det til en god pris.

• #3   1. jun 2004 Du skal bruge en intercooler
    Et MF2 (benzintilskudssystem)..det kan jeg skaffe 2500 Kr.
    2 tilskydsdyser....dem har jeg også. TRD 440 cc (de er lavet til race) 800 Kr.
    Rør til turboen og indsugningen osv. Pris ???
    En BOV (Blow-off ventil).... kommer an på typen....1075 Kr...kan jeg skaffe den til.
    Toppakning, den skal være tykkere. Pris ???
    Og så kan du måske også bruge den HKS Fuel Cut Defencer jeg har. Pris 1200 Kr. sprit ny i org. æske.

På min egen bil som har 107 hk, ville effekten stige til ca. 160-170 hk og have et MEGET bedre moment. Og det er dér du vil mærke den største forskel og så trækker den selvfølgelig også bedre fra 0-100 km/t.

Men jeg har 2 dyser og én super god turbo i perfekt stand og du kan få begge dele for 6000 Kr.
    HKS Fuel Cut Defencer (type std.) 1200 Kr.

• #4   2. jun 2004 Prisen på en intercooler kommer helt an på, hvilket mærke du vælger. Jeg kan sikkert godt skaffe dig en IC til 1500 Kr. og den er ny.

En toppakning, det ved jeg ikke, du skal selv undersøge, hvad du vil have og hvor meget det skal holde til.

Det eneste jeg har nu er en turbo og 2 dyser samt en HKS Fuel Cut Defencer, det hele er også rigtig godt kram. Og det er ikke en turbo du finder mange steder.

• #5   10. jun 2004 en turbo giver 10% flere heste per 0,1 bar så kan du selv se hvor meget det vil give. smiley

• #6   15. jun 2004 En ståltoppakning koster i omegnen af 800-1000 alt efter hvor tyk den skal være.

• #7   15. jun 2004 Att. Gago

Hvis det er mig du spørger, så har jeg den stadig.

Kommentér på:
Keramisk Turbo

Annonce