{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

KW vs H&R vs EIBACH - gevindundervogn {{forumTopicSubject}}

Godaften BG smiley

Jeg har en mazda mx-5 fra 1990 1.6, hvor jeg gerne vil have en gevindundervogn på, men jeg ved ikke hvilken en jeg skal have, da jeg kun har haft én gevindundervogn før og det var en til 1000kr smiley

Krav er at komforten stadig skal være der, da det er min daily driver og jeg ikke gider at skifte nyeren ud smiley
Det skal ikke ruste/irer sammen så man ikke kan stille på undervognen efter et par måneder.
Prisen skal ikke malke min pengepung (ved godt pris og kval går hånd i hånd, men stadig)

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KW vs H&R vs EIBACH - gevindundervogn
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   3. jul 2017 du skal vælge et eibach sænkningsæt i stedet for gevind hvis du vil have comfort

• #2   3. jul 2017 Men tænker bare at den gamle undervogn godt kunne bruge en "upgrade" og ikke kun fjederne? smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #3   3. jul 2017 så køber du bare nogle gasdæmpere og montere sammen med fjedrene
    jeg har en scirocco mk1 med gevind på mage til lort skal man lede længe efter den er stiv som ind i helvede ikke til at holde ud at køre alm i jeg har læst mig til at eibach kombineret med gode gasdæmpere giver dig den en fast sporty undervogn men hvor du stadig har lidt comfort i behold

• #4   3. jul 2017 jeg ville også vælge alm sænkningfjedere og fjedreben og dæmper der er købt som et sæt jeg skal heller aldrig have gevindundervogn på igen købte en hel ny gevindundervogn i mellem klassen prisen som skulle være ok og må bare sige den var så hård at min bil blev forfærdelig at køre i så hade kun den monteret meget kort tid så vil du have gevind skal du op i de helt dyre priser over 10.000kr for at få nogen der dur jeg har lige bestilt alm sænkning fjeder til min der skulle få den ned i 50/40 valgte en koni gul model da de lover den ikke mister så meget komfort så det ser jeg frem til men har en næsten helt ny gevindundervogn til en peugeot 307 sw tilsalg hehe

• #5   3. jul 2017 Har lige monteret en blisten b12 Pro kit på min e46 , med eibach fjedre og gas dæmpere ,den er helt fin at køre med , den var lige 2cm kortere end mtech sænkningen som ønsket smiley

• #6   3. jul 2017 Men hvis jeg vælger kun at købe sænkningsfjeder, skal det så være EIBACH eller er KW eller H&R så bedre? smiley

• #7   3. jul 2017 eibach smiley har selv sport -undervogn på, glem gevind hvis ikke du smider minimum 10K + efter en

• #8   3. jul 2017 Så der er slet ikke nogen diskussion, hvis jeg skal have sænkningsfjeder så er det bare eibach som er bedst med hensyn til komfort? smiley

Kommentér på:
KW vs H&R vs EIBACH - gevindundervogn

Annonce