{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reduktions rør rustfri
  • #2   20. aug 2017 Vil selv lave den ellers tak

• #3   20. aug 2017 køb dog en konus istedet..

• #4   20. aug 2017 Hvorfor skulle jeg, når jeg ikke vil ofre nogen penge, og har alt andet liggende. Jeg mangler kun det regne stykke

• #6   20. aug 2017 Hvis du har et stykke 2" kan du presse (med en presser) en konus ned i det og udvide det ret kraftig uden at det revner i kanten.
    Har set min kammerat gøre det, ser lidt uvirkeligt ud at det kan presses så meget uden at revne. smiley

• #8   20. aug 2017 når jeg laver det,
    plejer jeg og lave 6 små trekanter i det store rør, ca 3 cm dyb,

tage en pappegøjetang, og bukker røret ind,
    ind til det passer med diamete af det lille rør, evt sprækker, kan man svejse til,

det tager ikke lang tid og lave,

men det bedste er en reduktion, da den vil flower beder end en hjemmer svejst en

• #9   20. aug 2017 Super tak for det, flow gør ikke så meget, det er bare en gammel Volvo der skal brøle

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #10   20. aug 2017 Du sætter en streg for hver 120 grader på kanten af røret og så kan du tegne en trekant nedad fra hvert punkt/streg. Så kan du selv bestemme længden af konusen, via længden på trekanten. Når de 3 flader er lagt ind imod hinanden og hæftet sammen, kan du skære af så diameteren passer. Måske en snørklet vej, men det virker

• #11   20. aug 2017 Hej
    Elsker at TIGge, men vælger dog heldigvis selv opgaverne og sådan en koster mere i Argon og tid end et trinrør som passer lige i øjet.
    MVH KP

• jan P
    jan P Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #12   20. aug 2017 vis din 3" er 240mm i omkreds og din 2" 160mm skal du skærer 80 mm væk så er det bare om hvor mange slidser du vil lave. vil du lave 4 deler du røret op i 4 og skærer 10mm af hver side af stregen og så ned til 0 i den længde du vil lave overgangen og vis du vil dele den i 8 er det bare 5mm på hver side af stregen.lav en strimmel papir på 240mm og læg den sammen 2 gange så har du de 4 punkter eller 3 gange så har du de 8 punkter

Kommentér på:
Reduktions rør rustfri

Annonce