{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.758 visninger | Oprettet:

Chris N
Chris N
Følger: 11 Emner: 7 Svar: 8

"skjult" chip på Audi A3 1,0 TFSI '18 leasing bil {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har før haft søgt, og spurgt ind til, men skal lige have endnu en holdning fra jer:

Har fået bud ved scantune. Men de laver en "integreret tuning". Altså er inde og ændre i selve bilens computer. Det lyder jo også en del sundere i min verden. MEN, svaret fra ham var, at hvis Audi vil se efter om den er chippet, så kan de det. Ikke så smart når det er en leasing bil smiley

SÅ mit spørgsmål er, findes der nogle chipping metoder der vil være total usynlige?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "skjult" chip på Audi A3 1,0 TFSI '18 leasing bil
  • #1   4. okt 2017 Nej.

• #2   4. okt 2017 Det er helt hjernedødt at chippe/optimere en leasingbil.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.920
    #3   4. okt 2017 Nej, det findes ikke.....Hvis du lånte min bil og chippede den, ville jeg satme også blive sur...En leasing bil er jo kun en du har lånt

• Chris N
    Chris N Tilmeldt:
    jul 2017

#4   4. okt 2017 Jeg har lånt den ligeså meget som en bil jeg har købt med et bank lån,..
    Jeg ser ingen forskel.
    Alle andre biler jeg har haft, har en bank indirekte ejet - så der er det fabriksgarantien men gambler med - og denne ejer et leasing selskab så.

Denne tråd skal ikke blive til en moralsk diskussion. Jeg beder kun om input til hvad der kan lade sig gøre smiley

• #5   4. okt 2017 En leasing bil er jo en du aflevere igen.
    og det er det kedelige ved leasing biler den skal så tæt på samme standard som du fik den. Det betyder også chipning er NO GO.

hvorfor også chippe en bil der kun er til låns?.
    penge ud af vinduet jo.

• #6   4. okt 2017 En forhandler kan se at ECU har været "flash'et" selvom der ilægges original fil inden service/aflevering.
    Eneste usynlige metode er så en af de tvivlsomme tunings bokse der findes rundt omkring.

• #7   4. okt 2017 Jeg har lånt den ligeså meget som en bil jeg har købt med et bank lån,..
    Jeg ser ingen forskel.
    Alle andre biler jeg har haft, har en bank indirekte ejet - så der er det fabriksgarantien men gambler med - og denne ejer et leasing selskab så.

Siger du.

Tjoeh men du har lånt for at eje bilen ( og på længere sigt vil bilen også være din DU betaler af på den, til du ikke skylder mere) .
    Med leasing har du ikke. Du har lånt den .

• #8   4. okt 2017 Hvis jeg lånte din bil og du fandt ud af jeg mishandlede den, eller på anden måde havde gjort noget ved den.
    Hva så?.

• Chris N
    Chris N Tilmeldt:
    jul 2017

#9   4. okt 2017 Uenig Falco smiley Jeg har alligevel højst en bil i 2 år ad gangen. Denne har jeg i 3. Så de er ligeså meget ud af vinduet på en bil jeg køber kontant smiley

• Chris N
    Chris N Tilmeldt:
    jul 2017

#10   4. okt 2017 Stop de moralske diskusioner tak. Det er fint i har de holdninger - men det er ikke det spørgsmål jeg stiller. Back on topic smiley

• #11   4. okt 2017 Topic handler kort og godt om en bil du vil tune som IKKE er din.

• Chris N
    Chris N Tilmeldt:
    jul 2017

#12   4. okt 2017 Den er ligeså meget min som en bil banken har pant i. Ja den er faktisk også indregistreret til mig. Hvad så hvis det er en firmabil er det så min. Hvor går grænsen smiley Og derudover ja, det er præcist det jeg søger svar på. Jeg synes virkelig jeg prøver at holde den konstruktiv, og sige at i har ret til jeres holdning, og jeg forbeholder mig ret til min og mit valg. Så igen, hvis i har input til mit egentlige spørgsmål, og ikke moralske kommentarer, så hører jeg dem gerne.

• #14   4. okt 2017 Kæmpe forskel på om du låner penge eller bruger leasing.
    Det er IKKE din bil når du har leaset den, da du skal aflevere den tilbage.
    Låner du penge, er bilen din medmindre du ikke kan betale.
    Det du har gang i der er ligesom at leje en bil udlandet, forsøge og tune den og derefter aflevere tilbage, og du får ikke en krone for den når du aflevere, tværtimod.
    Noget der er dit kan du sælge og pengene går i din lomme, det kan du ikke ligefrem sige med leasing.
    Totalt hjernedødt.

• Chris N
    Chris N Tilmeldt:
    jul 2017

#15   4. okt 2017 OMG smiley I bliver ved. Jeg har hørt jeres pointe. Lad den ligge nu. Jeg min holdning i har jeres smiley Desuden er tonen også virkelig ringe. Er det umuligt at formulere sig pænt herinde?

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #16   4. okt 2017 #0 prøv at kig på Utune 2, måske det løsningen?

• Chris N
    Chris N Tilmeldt:
    jul 2017

#18   4. okt 2017 Fakta at jeg er hjernedød? Og at det er dumt? Det er ikke fakta. Det er holdninger.

• #19   4. okt 2017 Det korte af det lange, nej du kan ikke få en tuning der ikke efterfølgende kan ses om har været der.

Hvorvidt du ejer bilen eller har leaset den er ret underordnet da det er dine egne penge du gambler med.

Det eneste der kan ske ifm leasingselskabet såfremt at du tuner den er, at de sender dig en regning ifm du leverer den tilbage og de checker, og kan påvise at bilen er i en dårligere stand end forventet pga den har været tunet.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #21   4. okt 2017 Fint nok du ikke har nogen moral eller respekt for andre.
    Men taenk lige over den her,efter endt leasing afleverer du bilen tilbage,den bliver saa solgt videre.Ejer eller maaske naeste ejer finder ud af at den er eller har vaeret chippet og hiver tidligere ejer/forhandleren i retten for at faa vaerditabet godtgjort eller pengene tilbage.
    Tidligere ejer eller forhandler har nu kun een mulighed for at faa deres penge igen,det er ved at hive dig i retten.
    Den chiptuning kan lynhurtigt komme til at koste dig det tidobbelte.

• #22   4. okt 2017 Hvis de gør det rigtigt, kan vel ligge original filen ind igen og derved overskrive tuningen.

• #23   4. okt 2017 Man kan godt gøre det uden de kan opdage det. Jeg kan i værtfald.

• #24   4. okt 2017 Audun N: det lyder interessant, (og umuligt).

• #25   4. okt 2017 Simon N: så forklar mig hvorfor det er umuligt?

• #27   4. okt 2017 Audun N: selvom du ligger den originale fil ind i motorstyringen igen, så kan forhandleren se at ECU'en har været flashet. Du kan ikke optimere en ECU uden at forhandleren kan se det, hvis han ved hvor han skal kigge.

• Chris N
    Chris N Tilmeldt:
    jul 2017

#28   5. okt 2017 Tak for afklaring smiley

• #29   5. okt 2017 Hvorfor ikke bare lease en bil med større motor ? Er prisforskellen så stor ?

• #30   7. okt 2017 Find en chipper der kan flashe samt nulstille flash counter'en. Ved ikke om det er en mulighed på den pågældende bil. Men det kan sagtens lade sig gøre på mange styringer.

Kommentér på:
"skjult" chip på Audi A3 1,0 TFSI '18 leasing bil

Annonce