{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes Benz w124
  • #1   15. nov 2017 Jeg ved godt jeg ikke svarer på dit spørgsmål, men er det ikke synd at montere det på en kommende klassiker ?

• Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 14 Emner: 1 Svar: 2
    #2   15. nov 2017 nah... den er født med 197hk, men jeg synes nu at den mangler lidt power

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #3   15. nov 2017 Hvor langt har den kørt? Det kunne være at det var fordi motoren havde gjort sit og trænger til noget kærlighed eller en renovering.

• #4   15. nov 2017 Jeps der findes et biturbo sæt til den fra Holland, kan ikke lige huske navnet på firmaet...

• #5   15. nov 2017 Der findes noget mosselman turbokit, men dem kan du ikke finde idag. Sænk kompression med nogle plejlstænger fra turbobandit.com og kør gladeligt 500hk på den dagen lang. Så er det din gearkasse du skal bekymre dig om. Standard stempler i sådan en er ret stærke.
    Evt søg på turbobandit på youtube, han kører alvorlige m104 effekter smiley

• Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 14 Emner: 1 Svar: 2
    #6   15. nov 2017 den af kørt 4**.***

• #8   17. nov 2017 Efter 400.000 km kunne det være en hovedrenovering var dn billigste og mest effektive måde at genfinde de heste du savner ?

• #9   17. nov 2017 Mon ikke selv en Mercedes motor med 400.000 km bag sig hurtigt vil knække sammen med turbo tilføjet.
    Så en hovedreparation og så en turbo, så kan det sikkert lade sig gøre.

• #10   17. nov 2017 Hovedrenovering af motoren kan muligvis betale sig, men smider man en turbo oven i, så er det spørgsmålet om ikke man kommer til at ofre mere end bilen nogensinde bliver værd ( også selv om det er en kommende klassiker ) .

Desuden er jeg helt sikker på at kommende entusiaster helst vil eje en bil i så original stand som muligt , altså uden turbo .

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #11   17. nov 2017 Motoren kan jo sagtens være original og med eftermonteret turbo. Det næste der så kommer er om det kan synes og godkendes på lovlig vis.

• #12   23. nov 2017 Der skal hvertfald læses på reglerne hvis det skal kunne godkendes, men jeg vil slet ikke være bleg for at turbolade en m104 der har kørt selv 500.000 uden at åbne den op. Det er vilde motore

• #13   6. dec 2017 Søg info på turbo bandit hvis du bare vil have 100hk ekstra behøver du ikke røre ved motoren men den skal have eftermonteret en ny styrring og dysser og så turbo det er der mange der køre med. Vi laver det på mange bmw. Men Mercedes bliver et af de projekter vi skal igang med.

Kommentér på:
Mercedes Benz w124

Annonce