{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Impreza “e” godkendelse udstødning
  • #1   1. dec 2017 enten få du en godkendelse
    eller skifter til et godkendt udsrødning

biler efter en hvis dato og år, der skal sådanne ting være. E godkendt til bilen.

eller prøv en anden synshal. ikka alle synsmænd går helt op i det ,så længe den ikke larme for meget

• #2   1. dec 2017 Som Dennis siger. Får en godkendelse “hvis” der er en. Ellers sætter du Std udstødning på. Køre i en anden synshal hjælper nok ikke hvis det er skrevet i syns rapporten

• #3   1. dec 2017 stik ham en plov og sig han skal få sig noget fisse på den lokale. for hold kæft en strammert. fatter ikke de skal være så emsige

• #4   1. dec 2017 #3 nej for pokker kan heller ikke forstå jeg ikke må køre 100kmt gennem byen og jeg kan blive ved og ved og ved med at finde ting jeg syntes er dumme, dog har vist en lovgivning der skal overholdes.

• #5   1. dec 2017 har du ikke det originale udstødningen så på med det til syn og så få den synet . og så det jo op til dig selv om du montere det rustfrit igen bagefter. men du må vel også få et svar fra cobra af. mener de har godkendelser på deres udstødninger.for i England går de rigtig meget op i at de skal være godkendt til de forskellige bil mærker de laver det til.

• #6   1. dec 2017 men de burde jo kunne finde en tuv til dig http://cobrasport.com/index.php/cobra-sport-exhausts-faq.html

• #7   2. dec 2017 #4 nu er der sgu lidt foreskel på at ligge og køre 100 km/t i en by og at ens bil larmer lidt. det kan du jo ikke sammenligne ? at ligge og køre så stærkt i en by er en sag for politiet og ikke for en syns mand. så hvor du vil hen med den sammenligning ved jeg sgu ikke helt..

• #8   2. dec 2017 Hvis udstødningen er e-godkendt, er der en typeplade direkte på udstødningen, eller også er det stemplet et sted på, hvor det kan læses forholdsvis nemt.

• #9   2. dec 2017 #7 tror du misser pointen, i alle lande er der love og regler der skal overholdes og bliver man taget i at bryde disse regler eller love må vi jo selv tage konsekvensen, læser dagligt herinde at det ene og det andet er for dårligt og når de så får en straf piver de.
    Hvis du overtræder en lovgivning så vær dog mand nok til at tage straffen uden at pive:)
    Vh jannik

• #10   3. dec 2017 Jeg forstår udemærket din pointe, men din sammenligning er jo helt ude og skide!.. Ja hvis man køre som en idiot så skal man ha en straf og skal ikke pive over det. Men det med noget så banalt som en udstødning der ikke har E mærke er i min Verden at gå i små sko

Kommentér på:
Impreza “e” godkendelse udstødning

Annonce