{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

1.8t tuning dele hjemmesider? (motorophæng) {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg søger et firma som sælger tuning dele til en 1.8t her i Europa, da jeg ikke magter at smide alle de penge som tolden vil havde for at tjekke min pakke.

Hvilke sider bruger i andre?

PS. For at være mere specifik, så søger jeg nogle opgraderede motorophæng (til motor og gearkasse), jeg har nemlig allerede smidt polyuretan i mit "dogbone mount"

Vh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1.8t tuning dele hjemmesider? (motorophæng)
  • #1   25. jan 2018 Bare søg på google efter motorophæng så kommer der sider inden for EU.

    Men hvordan fan kan du ødelægge de ophæng. Havde 619hk og standard motor ophæng. Holdte fint smiley


  • #2   25. jan 2018 Trolle.. han har ikke ødelagt det.. han tror nok bare at det “giver noget”

  • #3   25. jan 2018 #1 det ved jeg sgutte. Men motoren klonker, når jeg giver den gas og det nederste ophæng bevæger sige ikke ud a flækken.
    Kunne nogle nye standard ophæng gå sammen med Poly dogbone?

    #2 mig bekendt, så giver det en stiver undervogn?
    Har du intet fornuftigt at sige, så hold dig væk


  • #4   25. jan 2018 Hårde motor ophæng vil forhindre motoren i at bevæge sig.sp ve acceleration vipper motoren ikke så meget og fordyre balancen over forakslen. Det har sine fordele men den bliver mindre komfortabel at køre med efter følgende.. Det vil ikke påvirke dine styre enskaber og hvis det ville så det i så lille grad at de færreste vil mærke det...

Kommentér på:
1.8t tuning dele hjemmesider? (motorophæng)

Annonce