651 visninger
|
Oprettet:
106 rallye {{forumTopicSubject}}
Hej er der nogle herinde der ved om der er forskel på et 1.3ropstykke og et 1.6 topstykke mvh Mathias
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.602
Jeg mener dog at hvis du smider det på en alm. 1.6, vil du hæve kompressionen...
mar 2011
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 31
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.602
Men hvis du får:
Skarp knast (282 gr. har jeg før set gode resultater med)
Portet og planet top
Banan og en god udstødning
Så er 140 hk ikke udenfor rækkevidde
mar 2011
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 31
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.602
ved at topstykkerne er ens, men tror nu altså også at knasten er ens...
mar 2011
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 31
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.602
mar 2011
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 31
okt 2004
Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 517
1300top, indsugning, spjæld, ecu, følere, net
1600 dysebro og regulator (mener dyser er ens mellem 1,3/1,6)
282gr knast.
ss banan, standard kat og mellemrør m/potte og så en remus saxopot bagtil
den lavede 138hk og 159nm
mar 2011
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 31
okt 2004
Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 517
mar 2011
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 31
mar 2011
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 31
106 rallye