{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.559 visninger | Oprettet:

Toyota Supra 7MGTE INDKØRING {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Jeg søger en som har forstand på Toyota Supra MK3 som kan køre min 7MGTE ind på rullefelt på den gode gammeldags måde. Den er standart undtagen luftfilter, forrør/udstødning og så har den fået en ny recirkulerende blow off på. Der er self monteret ståltoppakning. Håber nogle kender nogle som kender nogle! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota Supra 7MGTE INDKØRING
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   14. maj 2018 Hvis du ikke har skiftet motorstyring, er det ikke så nemt..Den originale motorstyring kan ikke chippes/indkøres, dette gælder alle ældre toyota. Du kan montere et tilskudssystem, med en ekstra dyse og seperat styring. Men skal det være godt, så skal der en helt anden motorstyring til

• #2   14. maj 2018 Har bare hørt at nogle godt kan indstille på benzinen og luft mm, uden en anden motorstyring.

• Kompressor Knud

#3   14. maj 2018 Jeg tror de kan hæve ladetryk og benzintryk, det er vist det. Min bror har kørt drift i en supra mk3 i 6 år nu, og smed hurtigt den 7m ud og købte en 1jz, som også kører med tilskudssystem og 500hk. Men måske der er nogen der kan nogle tricks med de 7m, de skulle kunne holde til ca 300-350hk, men hør ved Qualitec.dk, de har lavet min brors mk3

• #4   14. maj 2018 Jeg er nu rimelig glad for min stabile 7M. Har hørt der skulle være nogle gamle eksperter derude et sted! Qualitec tilbyder kun standalone ECU.

• Kompressor Knud

#5   14. maj 2018 Den er skam også rigtig fin, bare man ikke presser for mange hk ud af den. Men ved de kan ramme de 300 med original styring

• Simonpd
    Simonpd Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 44
    #6   14. maj 2018 På standard indsugningsystem og benzinsystem er der ikke meget at gøre.
    Det du kan gøre som vi andre er at montere lexus lmm, dyser der svarer til den måler, benzintryksregulator, en piggyback + vil jeg anbefale et afr ur i kabinen.
    Det kan gøres så det ser helt originalt ud, og 300 hk på hjul er nemt at hente hvis din motor er sund..

• #7   14. maj 2018 Hej Simon. Hvor får jeg fat i en Lexus afm og hvilke dyser skal jeg bruge? smiley

• Simonpd
    Simonpd Tilmeldt:
    nov 2013

#8   14. maj 2018 Supra Visby, google ham. Han hedder Dennis.
    Dyser skal være 550 cc, personligt kører jeg med dem fra RC

• Simonpd
    Simonpd Tilmeldt:
    nov 2013

Kommentér på:
Toyota Supra 7MGTE INDKØRING

Annonce