{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giver downpipe noget ?
  • #1   13. jun 2018 Måske hvad størrelse downpipe? Og måske du skal overveje at opgradere lidt mere af udstødningen. Men nå du er igang med det så kan du ligeså godt smide en upgrade ret intercooler på og måske en anden turbo (evt kun midter delen.) og nå du har gjort det så har du måske lidt mere effekt end en 150HK Model.

Darksidedevelopment.uk har nogle ret fede dele. Har overvejet at købe deres originale IC opgrade til min 74kw tdi. Og måske jeg ofre en chip Men så gider jeg ikke smide mere efter den.

• #2   13. jun 2018 Er heller ik fordi jeg vil smide det ville efter den gamle svend men faldt bare over en meget billig downpipe. Men en mener jeg skal have rent fra downpipe ud og så en 2.5t bagpotte på. Det sku være 2.5t downpipe

• #3   13. jun 2018 Du vil nok ikke hente noget mærkbart før du få lavet forbedringer. Udstødningen kan sagtens flowe det du har brug for.

• #4   13. jun 2018 Så du vil ik mene der vil blivw lidt mere træk hvis den fik den på samt anden bagpotte

• #5   14. jun 2018 Med downpipe og udstødning. I matchende diameter og freeflow. Så mærker du ikke noget som helst. Men bedre IC, optimere dysser omchipning, sammen med downpipe og catback så begynder du måske at kunne mærke det. Det er noget du skal gøre fordi du syntes det sjovt ikke fordi det lette hk eller billigt, for det er det ikke

Kommentér på:
Giver downpipe noget ?

Annonce