{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

BOV hjælp plz. {{forumTopicSubject}}

Hey derude, sidder inde med en Vento 1.9 TD. som jeg har fået monteret IC på samt, en bov.
Den første bov jeg havde var fra Bruno Hansen, temmlig stor en, sagde den fedeste Turbo lyd (Ja grin bare men sådan kalder jeg det bare smiley ) anyway, man kunne desværre ikke skrue på lortet, så den var sku lidt tam alligevel. Så købte jeg en til omtrent 1400kr, sku være top notch, virkede skam også ok, dog var lyden lidt fesen, forestil dig den lukker alt for meget luft ud på 1 gang, når trykket ikke er særligt højt, ja du har ret, den siger næsten ingen ting, og lød slet ikke som en turbo (bov) _W_ burde gøre..
Jeg byttede den så væk til en mindre, som kan skrues, og den er så os ok "høj", siger da noget, men den er også lidt tam, som om stempel bare hopper hele tiden, hver gang jeg slipper speeder, lukker den fortsat luft ud, altså, den FISER, lidt svært og forklare.

SÅ mit spørgsmål er så, HVILKEN bov skal man vælge til en 25/35MM indgang, som siger en fed PSSSSSST og ikke THOOOW, når jeg kører med ca. 0.5-0.7bars tryk på en DIESEL. Og nogen ide om hvordan jeg får gjort sådan så den lukker luft ud 1gang, og så lukker stempel igen, så den ikke FISER.. en kammi snakkede noget om en ventil eller andet shit man skulle putte på moteren, men mere vidste han heller ikke..

HJÆLP !!:. håber i forstår mit spørgsmål
Ellers spørg, jeg svare med glæde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOV hjælp plz.
  • #1   11. nov 2006 havde samme problem med min, jeg købte en 2vejs magnetventil og klippede det halve af fjederen så virker det. jeg købte den ved sanistål

  • #2   11. nov 2006 sæt en hks på den fiser ikke ..men din bil skal skrues op jesper... den laver sgu ikke nok tryk...

  • #3   11. nov 2006 Alex, snakker du om den der SSQQ ting ?? den lyder da helt af helved til smiley ?.. din er skam fin nok, bare ikke til en diesel.. da jeg satte den på min vens T3 turbo med 1.5Bar lød den super, bedste bov jeg har hørt til en turbo, men lød af lort på min, og den fes også ;):..

    Alex ved du ikke hvordan jeg lukker den til, så den åbner når jeg slipper speeder, og lukker luft ud 1gang, og lukker til igen, så den ikke forbliver åben..

    Og ja jeg skal have skruet den, men har først i foregårs fået den igen, efter over 1måned på værksted ..
    Hva hed din ven, og hvor befinder han sig ??..


  • #4   11. nov 2006 han bor nær mig .. skal lige høre ham om han har tid til det skrue den op... så kan vi også lige få fiksed det dump værk så det spiller ordenligt..

Kommentér på:
BOV hjælp plz.

Annonce