{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Død turbo, 200km hjem
  • #1   21. sep 2018 Hvad bil er det ?

• #2   21. sep 2018 sidst min turbo røg i luften det var på min tidliger passat 1.9 tdi der tog jeg vacum slangen af wastgaten. så kunne jeg køre hjem men hold øje med olie på motoren. når du tager den slange af har du ingen turbo tryk. og så smider turboen næsten ingen olie ind i indsugning. røg din bil også helt vildt da den gik til smiley

• #3   21. sep 2018 Ja den er helt færdig turboen fuldstændig olie ud af trykslanger.. jeg prøver blænde den af.. det en golf 4 110hk

• #4   21. sep 2018 hvis der ryger meget olie ind i indsugningen, skal man passe på motoren ikke løber, løbske.

få den rigtig blanding af motor olie i indsugningen, så kan den begynder og bare tage omdrejninger.
    ind til noget går i stykker.

så være sikker på der ikke løber olie direkte gennem turbo og ind i indsugningen

• #5   21. sep 2018 Tryk røret er pillet af.. og føde slangen er pillet af og presset sammen.. det virker fint.

• #6   21. sep 2018 min kammerat havde en omega b med en turbo diesel.
    hvor akslen i turbo knækkede, da han kørte, og motor begyndte og tage omdrejninger.
    men det slukkede heldigvis, da han drejede nøglen.

han sagde der lå meget olie i alle tryk rør.
    og motor manglede 1-2 liter olie.

• #7   23. sep 2018 Ja det var nemlig også det jeg frygtede.. olie , eller metal stumper i indsugning.. får den nok olie er det ikke nok og dreje nøglen. smiley

• #8   24. sep 2018 De fleste moderne dieselbiler lukker af for indsugningen, når bilen slukkes.
    Så chancen for den løber helt løbsk er meget lille.

Det sikkert også derfor Dennis's kameraet kunne få bilen slukket.

Kommentér på:
Død turbo, 200km hjem

Annonce