#2
21. sep 2018
sidst min turbo røg i luften det var på min tidliger passat 1.9 tdi der tog jeg vacum slangen af wastgaten. så kunne jeg køre hjem men hold øje med olie på motoren. når du tager den slange af har du ingen turbo tryk. og så smider turboen næsten ingen olie ind i indsugning. røg din bil også helt vildt da den gik til
#6
21. sep 2018
min kammerat havde en omega b med en turbo diesel. hvor akslen i turbo knækkede, da han kørte, og motor begyndte og tage omdrejninger. men det slukkede heldigvis, da han drejede nøglen.
han sagde der lå meget olie i alle tryk rør. og motor manglede 1-2 liter olie.
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.575
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.575
jun 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 147
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.064
få den rigtig blanding af motor olie i indsugningen, så kan den begynder og bare tage omdrejninger.
ind til noget går i stykker.
så være sikker på der ikke løber olie direkte gennem turbo og ind i indsugningen
jun 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 147
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.064
hvor akslen i turbo knækkede, da han kørte, og motor begyndte og tage omdrejninger.
men det slukkede heldigvis, da han drejede nøglen.
han sagde der lå meget olie i alle tryk rør.
og motor manglede 1-2 liter olie.
jun 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 147
nov 2016
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 172
Så chancen for den løber helt løbsk er meget lille.
Det sikkert også derfor Dennis's kameraet kunne få bilen slukket.
Død turbo, 200km hjem