Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brændstofforbrug
  • #1   28. feb 2019 ikke nødvendigvis noget, kommen nok meget an på din kørestil. men nogen biler kan køre længere på litteren ved samme kørestil efter en optimering.
    Nu er det ikke en boks tuning du har monteret vel?

• #2   28. feb 2019 Har ikke monteret noget... Har heller ikke fået gjort noget endnu... Men nornalvis vil der jo være en ændring af bilens forbrug... Altså til det positive

• #3   28. feb 2019 Ja typisk vil der være en mindre gevinst ved samme kørselsmåde, hvor meget du kan opnå ved jeg ikke da det vist svinger fra ingen ting til en pæn sjat, fra bil til bil og ikke mindst hvem der udføre det.

• #4   28. feb 2019 Hvis du fik en optimering, hvem lavede den og fik du intet økonomisk ud af det?

• #5   28. feb 2019 Har ikke en 170 hk FR, men en 2,0TDI 140 hk med DSG som yder 171 hk@3600 rpm og 375 Nm@2600 rpm. altså Ikke en voldsom tuning ifht. til standard. De første 15000 km var der ingen ændring i forbrug. Den fik så en Hydrive rens for 6000 km siden, og det har givet en gevinst på ca. 1,2 km/l. Er gået fra 12,8 km/l til 14 km/l. Ab fabrik er den oplyst til 15,9-16,7 i snit, så det er vel ok.

• #6   28. feb 2019 Vores gamle 1.9 tdi pd Galaxy (Sharan) 115 hk opgivet til 15,9 km/l kører i snit 16,8 km/l med 169 hk.. (målt over 105.000 km, med bedste forbrug 19 km/l og værste 15 km/l)

• #7   28. feb 2019 Min står til 16,1 ved bl kørsel.. Lige pt kører jeg fra vinderup til Risskov.. Så 118 km... Og bilen viser 15,8 i snit... Bestemt ikke dårligt... Men kunne jeg trække lidt mere hjem var det jo ikke skidt... ??

• #8   28. feb 2019 Har selv fået flere biler optimeret alt fra Audi A2 3L, Ford fiesta Ecoboost til Audi A8 4,2TDI samt en RS6 C7 + flere andre. alle på nær A2 blev optimeret hos Scantune, A2 optimeret hos en privat (den gik i øvrigt 37,4km/l på en Tysklandstur med fuld last hjem ad. min opfattelse er at det har givet et lille + men ikke noget jeg har kontrolleret på alle biler.
    Så hvad der økonomisk kom ud af det ? men de er alle blevet sjover at køre i efter optimering.

• #9   28. feb 2019 Tak søren...

Jamen det bliver noget jeg tager stilling til efter en snak med tuneren

Kommentér på:
Brændstofforbrug

Annonce