{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Ralle
Ralle
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12

Blow off? bov? larm? {{forumTopicSubject}}

Hej BG, Har idag været til syn med min 207gt, eller har ihvertfald prøvet smiley Ifølge synsmanden lamerede bilen for meget når man slap gassen, efter den havde fået lov til at opbygge lidt tryk.
Problemet derved er så desvære at jeg ikke ved hvor lyden kommer fra mere?
Jeg havde tidligere en Force spacer til blow off ventilen , så den dumpede til atmosfæren, den sider selvfølgelig ikke på mere...

Så hvorfor satan kan jeg stadig høre den lorte ventil???

Billede af ventil og den spacer som jeg har fjernet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blow off? bov? larm?
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   4. mar 2019 Er den org nu?
    For ellers skal den bare på igen...
    Hvis den er, så find dig en anden syns hal, da der findes syns folk som tror de er små guder, og kan dumpe "smarte" men org biler..
    Hvis du har åbent filter på, så er det også en ulempe smiley

• Ralle
    Ralle Tilmeldt:
    jan 2019

#2   4. mar 2019 Der sider godt nok et kn indsatsfilter i den original luftfilter kasse, og den har fået en chip engang? Udover det vil jeg da mene alt med blow off står org :?
    Men kan ikke forstå det kan gøre lyden så tydelig, at jeg ikke ville kunne gå igennem syn smiley

• #3   5. mar 2019 Det kunne måske være et utæt trykrør?

• #4   5. mar 2019 Jeg købte for ikke så lang tid side en total standard Ford Fiesta ST, og det var en "ældre" dame der havde haft den som konebil.
    Til dens første syn, da ville synspersonen heller ikke syne den pga af unødig tøj, og der var intet, som i overhovedet intet lavet ved den.

• Ralle
    Ralle Tilmeldt:
    jan 2019

#5   6. mar 2019 Tror også jeg tager til en anden denne gang smiley
    Men problemet kommer jo hvis han går hele synet igennem og dumper den pga min ventil som nu er standart??
    Bliver jo nød til og tage om synet hos ham, kan jo intet gøre for at få den til at larme mindre?

• Ralle
    Ralle Tilmeldt:
    jan 2019

#6   6. mar 2019 men har hentet et standart bosch filter og hele indsugnings siden er nu også standart men stadig intet held i at fjerne min fløjten smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #7   6. mar 2019 Hvorfor er du nød til at få den omsynet ved ham?
    Du har frit valg i mellem synshallerne, også ved omsyn.. Hvis du ikke har sedlen, så slår de den bare op i systemet

Kommentér på:
Blow off? bov? larm?

Annonce