{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.925 visninger | Oprettet:

Enes M
Enes M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Honda Civic K Build {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har længe gået og vil bygge min egen Honda Civic Hatchback med en k20 Motor, har kigget rundt omkring men det ser meget ud som danmark ikke har en skid. Hvor ville jeg bestille alle ting fra motor til Dele?

Har kigget lidt på ebay, men hvad anbefaler i og har i nogle gode erfaringer med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Civic K Build
  • #1   6. mar 2019 Amerikanske og engelske webshops. Men det bliver dyrt her i lille Danmark, og aldrig lovligt hvis du snakker om EG eller EK Civic

• #2   6. mar 2019 Opret dig på Honda klub på facebook, der er flere der har lavet det swap.. men regn med at det koster 40-50.000kr alt efter hvor meget du selv kan finde ud af at lave.

• Enes M
    Enes M Tilmeldt:
    mar 2019

#3   6. mar 2019 Anders er det ulovligt at bygge en ek med en k20?
    Og leder stadig efter en god ek på nettet

• #4   6. mar 2019 Det er ulovligt i den forstand at bilen ikke er født med den motor da den er meget nyere. Du må desværre ikke bare skifte som det passer en herhjemme. Det kan godkendes men kræver papirer på ombygningen. Findes de papirer ikke eller har du ikke adgang til dem bliver det dyrt at få godkendt.. Dyrt som i at du kan købe 10 EK'er mere for det beløb. Danmark er et trist sted at bygge biler til gaden. Med andre ord, den ide er dødfødt hvis det skal være lovligt, sorry to say

Der er selvfølgelig massere der bare gør det alligevel

• Enes M
    Enes M Tilmeldt:
    mar 2019

#5   6. mar 2019 I forhold til syn osv, vil der ske noget der og tænker det jo ikke lige frem en politimand vil åbne og sige.. argh det sku en k20’er den snupper vi

Er rogtig ny til hele det her bil noget og vil gerne have min første bil skal være en ek hatch har haft øjene på den siden jeg var en lille dreng

• #6   6. mar 2019 Den motor er SÅ meget anderledes, at det er meget nemt at spotte for nogen som bare har lidt forstand på biler at den er ulovlig.. og motorkoden er jo nem at læse, og står på torpedopladen

• Enes M
    Enes M Tilmeldt:
    mar 2019

#7   6. mar 2019 Jamen hvad gør jeg så, og hvordan får jeg overhovedet fat i en k20 motor i Danmark

Og hvis jeg vælger at skifte motoren kan den stadig blive godkendt af syn osv eller hvad. Er helt ny til alt det her så i må lige hjælpe mig smiley

• #8   6. mar 2019 7#
    Til en start er det en god ide at læse og forstå det skrevne smiley
    Specielt kommentar 2# og 4# (de svarer på dine spørgsmål) smiley

• Enes M
    Enes M Tilmeldt:
    mar 2019

#9   6. mar 2019 Ja læste lige op på det, det er noget af en journey at få en k20 godkendt må
    Jeg sige, men ihvertfald så må jeg jo bare starte lidt mindre og måske tune den b16 motor eller hvad den hedder der følger med ek'en

• #10   6. mar 2019 Så vidt jeg husker så "plejer" b16 at være god for en 180-190hk med alle de "lette/hurtige" modifikationer smiley

• Enes M
    Enes M Tilmeldt:
    mar 2019

#11   6. mar 2019 Jo mon ikke det er fint til at starte med også nær jeg blive lidt mere rutineret må jeg prøve at få en k20 godkendt

• #12   6. mar 2019 Du vil aldrig få den igennem syn. Husk at synsmænd også er uddannede mekanikere. Man kan slippe afsted med nogen små ting der ikke kan ses, og de kan til tider kigge gennem fingre ved nogen ting, men ikke noget i den kaliber. Folk der kører i biler hvor der ingen tvivl hersker om hvorvidt det er lovligt, bare man kigger i motorrumet bestikker synsmænd der risikerer deres virksomhed for et par tusind kr hvis/når det bliver opdaget.

• Enes M
    Enes M Tilmeldt:
    mar 2019

#13   6. mar 2019 Ja det giver god mening, hvor meget kan man få ud af en b16 med turbo og ecu tuning osv er det noget du har forstand på, tænker det nemmere at gå den vej

• #14   6. mar 2019 Roder ikke selv med Honda så det har jeg ingen ide om.

• Enes M
    Enes M Tilmeldt:
    mar 2019

#15   6. mar 2019 Iorden mange tak!

• #16   6. mar 2019 Herhjemme er der set i omegnen af 500hk+ på b serie med trykladning.

• #17   6. mar 2019 og du kan få 250hk til at holde stabilt med std indmad..

Kommentér på:
Honda Civic K Build

Annonce